آیپد مینی ۵ به زودی معرفی می‌شود - تکفارس 
آیپد مینی ۵ به زودی معرفی می‌شود - تکفارس 
آیپد مینی ۵ به زودی معرفی می‌شود - تکفارس 

آیپد مینی ۵ به زودی معرفی می‌شود

سید محمد معلمی
۲ آبان ۱۳۹۷ - 21:30
آیپد مینی ۵ به زودی معرفی می‌شود - تکفارس 

بر اساس شایعات مطرح شده توسط منابع خبری وابسته، اپل قصد دارد از مدل جدید آیپد مینی خود به زودی رونمایی کند.

یکی از تحلیلگران شناخته شده به نام مینگ چی کو مدعی است که اپل می‌خواهد یک تبلت با صفحه نمایش ۷٫۹ اینچی را با استفاده از آخرین مدل تراشه خود یعنی بیونیک A12 تولید نماید که البته قیمت کمی نیز خواهد داشت.

این تبلت که گفته می‌شود آیپد مینی ۵ نام‌گذاری خواهد شد، جا پای تبلت ۹٫۷ اینچی خواهد گذاشت که اپل در ماه مارس از آن رونمایی کرد. این تبلت نسبت به مدل آیپد پرو به خاطر قیمت کمتر، حاشیه صفحه نمایش بیشتر و عدم پشتیبانی از کیبورد هوشمند تفاوت‌هایی دارد.

از آن جایی که گفته می‌شود دو تبلت آتی آیپد پرو با صفحه نمایش ۱۰٫۵ و ۱۲٫۹ اینچی احتمالاً از فناوری فیس آی‌دی موجود در آیفون ایکس اس استفاده خواهند کرد، شاید پنجمین نمونه آیپد مینی از تکنولوژی تاچ آی‌دی بهره ببرد.

بر خلاف مدل‌های آیپد پرو، آیپد مینی ۵ در همایش ۳۰ اکتبر سال ۲۰۱۸ اپل معرفی نخواهند شد. به گفته مینگ چی کو، انتظار می‌رود از آیپد مینی ۵ جدید در اوایل سال میلادی بعد رونمایی گردد.

اگر قرار باشد اپل طبق برنامه خود پیش برود، باید ماه مارس منتظر معرفی آیپد مینی ۵ باشیم زیرا این کمپانی معمولاً همین ماه را جهت رونمایی از آیپدهای ارزانتر خود برمی‌گزیند و معرفی آیپدهای گرانتر را به قبل از کریسمس، یعنی پیش از پایان هر سال میلادی موکول می‌کند.

با توجه به اینکه آیفون ایکس اس مکس از صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی بهره می‌برد، برای بسیاری سؤال مطرح شده بود که آیا اپل باز هم آیپد ۷٫۹ اینچی را تولید خواهد کرد یا خیر که گزارش‌های رسیده از این کمپانی نشان می‌دهد اپل همچنان به تولید این تبلت‌های نسبتاً کوچک امیدوار است و عقیده دارد هستند هنوز افرادی که به دنبال خرید این دستگاه‌ها می‌باشند.

مشخص نیست که اپل چه قیمتی برای آیپد مینی ۵ خود در نظر خواهد گرفت ولی انتظار ما این است که ارزش آن فراتر از ۳۱۹ یورو یا ۳۲۹ دلار نرود زیرا آیپد ۹٫۷ اینچی معرفی شده در مارس با این قیمت به فروش می‌رسد. این در حالی است که آیپد مینی ۴ که در سال ۲۰۱۴ به همراه آیفون ۶ معرفی شد و از پردازنده بیونیک A8 استفاده می‌کند، همچنان با قیمت ۳۹۹ یورو یا ۳۹۹ دلار در فروشگاه‌های اپل فروخته می‌شود.

شما آیپد مینی ۴ اپل را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا آیپد مینی ۵ می‌تواند در بازار موفقیت کسب کند؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید