سری جدیدی از تلویزیون‌های شرکت شیائومی در کشور هندوستان معرفی شدند - تکفارس 
سری جدیدی از تلویزیون‌های شرکت شیائومی در کشور هندوستان معرفی شدند - تکفارس 
سری جدیدی از تلویزیون‌های شرکت شیائومی در کشور هندوستان معرفی شدند - تکفارس 

سری جدیدی از تلویزیون‌های شرکت شیائومی در کشور هندوستان معرفی شدند

علیرضا داداش زاده
۵ مهر ۱۳۹۷ - 23:00
سری جدیدی از تلویزیون‌های شرکت شیائومی در کشور هندوستان معرفی شدند - تکفارس 

امروز شرکت شیائومی در کشور هندوستان مدل‌های جدیدی از تلویزیون‌های خود را معرفی کرد. این تلویزیون‌ها شامل ۳ مدل با نام‌های Mi LED TV 4C Pro، Mi LED TV 4A Pro و Mi LED TV 4 Pro می‌باشند که بهبودهای زیادی را در قسمت نرم افزار نسبت به مدل‌های ۳۲ و ۵۵ اینچی قبلی ارائه می‌دهند.

Mi LED TV 4C ارزان‌ترین مدل از این بین می‌باشد. این تلویزیون سایز ۳۲ اینچی به همراه رزولوشن ۱۳۶۸*۷۶۸ را دارا می‌باشد. همچنین به نظر می‌رسد که دارای پنل VA به مانند مدل‌های قبلی Mi LED باشد. در قسمت صدا نیز این تلویزیون از اسپیکرهای استریوی ۲۰ وات به همراه صدای فراگیر DTS-HD می‌باشد. در داخل تلویزیون یک تراشه با پردازنده ۴ هسته‌ای Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی Mali-450 وجود دارد که در کنار شاهد ۱ گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی می‌باشیم. در قسمت راه‌های ارتباطی نیز این تلویزیون از ۳ پورت HDMI (1ARC)، تعداد ۲ عدد پورت USB، یک پورت Ethernet، یک عدد پورت ۳٫۵ میلی متری صدا، Wi-Fi 802.11n و بلوتوث نسخه ۴ بهره می‌برد. Mi LED TV 4C Pro قیمتی معادل ۱۴۹۹۹ روپیه یا ۲۰۶ دلار خواهد داشت.

سری جدیدی از تلویزیون‌های شرکت شیائومی در کشور هندوستان معرفی شدند - تکفارس مدل Mi LED TV 4A Pro نیز دارای اندازه ۴۹ اینچی و رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ به همراه پنل LCD و اسپیکرهای استریوی ۲۰ وات، صدای فراگیر DTS-HD و تراشه به مانند مدل ۴C Pro می‌باشد. حافظه رم این مدل ۲ گیگابایت و حافظه داخلی نیز ۸ گیگابایت می‌باشد. راه‌های ارتباطی نیز تماما به مانند مدل ۴C Pro می‌باشند. ۴A Pro قیمتی معادل ۲۹۹۹۹ روپیه یا ۴۱۳ دلار خواهد داشت.

سری جدیدی از تلویزیون‌های شرکت شیائومی در کشور هندوستان معرفی شدند - تکفارس مدل Mi LED TV 4 Pro دارای اندازه ۵۵ اینجی و رزولوشن ۳۸۴۰*۲۱۶۰ با پشتیبانی از HDR-10 به همراه بهره گیری از اسپیکرهای ۱۶ وات می‌باشد. قدرت این تلویزیون توسط تراشه‌ای کمی متفاوت به همراه پردانزده یکسان تامین می‌شود، اما پردازنده گرافیکی آن از مدل Mali-T830 می‌باشد. همچنین ۲ گیگابایت حافظه رم به همراه ۸ گیگابایت حافظه داخلی و Wi-Fi 802.11.n دو بانده می‌باشد. تمامی دیگر راه‌های ارتباطی به مانند ۲ مدل فوق می‌باشند. همانند مدل Mi LED TV 4، این مدل جدید از طراحی فوق باریک با ضخامت ۴٫۹ میلی متر در ضخیم‌ترین قسمت بهره می‌برد. Mi LED TV 4 Pro دارای قیمتی معادل ۴۹۹۹۹ روپیه یا ۶۸۹ دلار می‌باشد.

سری جدیدی از تلویزیون‌های شرکت شیائومی در کشور هندوستان معرفی شدند - تکفارس تمامی ۳ مدل از نسخه جدید رابط کاربری شیائومی یعنی PatchWall بهره می‌برند که بر پایه اندروید نسخه ۸٫۱ اوریو می‌باشد. همچنین این تلویزیون‌ها از فروشگاه گوگل پلی پشتیبانی می‌کنند که کاربر را قادر می‌سازد یک سری برنامه را بر روی تلویزیون نصب کند.

مدل Mi LED TV 4C Pro و Mi LED TV 4A Pro از طریق فروشگاه آمازون در کشور هندوستان و وبسایت Mi.com در تاریخ ۹ اکتبر قابل خریداری می‌باشند. مدل Mi LED TV 4 Pro نیز توسط Flipkart و وبسایت Mi.com در تاریخ ۱۰ اکتبر قابل خرید خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید