تاریخ معرفی گوشی Meizu 16Xs مشخص شد - تکفارس 
تاریخ معرفی گوشی Meizu 16Xs مشخص شد - تکفارس 

تاریخ معرفی گوشی Meizu 16Xs مشخص شد

حسین چوبین
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - 23:00
تاریخ معرفی گوشی Meizu 16Xs مشخص شد - تکفارس 

گوشی Meizu 16s هفته‌ی گذشته معرفی شد و اکنون تاریخ معرفی نسخه‌ای جدید از این گوشی با نام Meizu 16Xs مشخص گردید. تصاویر اولیه‌ی این گوشی در TENAA منتشر شد و اکنون کمپانی سازنده در حال انتشار تبلیغاتی برای معرفی این گوشی در تاریخ ۹ خرداد ماه (۳۰ می) می‌باشد.

در تبلیغات منتشر شده از Meizu 16Xs صحبت از دوربین سه‌گانه است. این گوشی دارای سه لنز بوده که لنز اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی و دو لنز دیگر به ترتیب ۸ و ۵ مگاپیکسلی می‌باشد. گوشی یاد شده از پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای اسنپ دراگون ۶۷۰ و ۶۷۵ بهره می‌برد. پنل صفحه‌نمایش این گوشی هم از نوع AMOLED با کیفیت +Full HD است. البته باید عنوان کنیم حسگر تشخیص اثرانگشت این گوشی درون صفحه‌نمایش جای گرفته و دوربین سلفی آن هم ۱۶ مگاپیکسلی می‌باشد.

سایر ویژگی‌های Meizu 16Xs شامل، باتریی با ظرفیت ۳۹۰۰ میلی‌آمپر ساعت، حافظه داخلی ۶۴ و رم ۶ که بوسیله کارت اس‌دی تا ۲۵۶ گیگابایت هم ارتقاء می‌یابد. در تمامی تصاویر منتشر شده در TENAA صفحه‌نمایش گوشی مذکور خاموش بوده و به همین دلیل هنوز میزان حاشیه صفحه‌نمایش دقیقا مشخص نیست. امیدواریم به‌زودی تصاویر بیشتری از این گوشی با صفحه‌نمایش روشن منتشر شود تا جزئیات بیشتری را متوجه شویم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید