نحوه ضبط تماس‌های تلفنی در رابط کاربری EMUI 9 - تکفارس 
نحوه ضبط تماس‌های تلفنی در رابط کاربری EMUI 9 - تکفارس 

نحوه ضبط تماس‌های تلفنی در رابط کاربری EMUI 9

میر مهدی حامی
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - 20:00
نحوه ضبط تماس‌های تلفنی در رابط کاربری EMUI 9 - تکفارس 

تنها تعداد محدودی از گوشی‌های هوشمند امکان ضبط تماس‌های تلفنی را به صورت پیش فرض دارند، چراکه ضبط مکالمات تنها در شرایط خاصی امکان پذیر بوده که این شرایط نیز در کشورهای مختلف متفاوت است. اما اگر به هر دلیلی شما بخواهید یک تماس تلفنی را ضبط کنید، اکنون می‌توانید این کار را بدون دسترسی روت در بسیاری از گوشی‌های Honor و Huawei انجام دهید! برای اطلاع از چگونگی اینکار در ادامه با تکفارس همراه باشید.

[divider][/divider]

در این راستا ما باید از جامعه بسیار فعال Developers XDA تشکر کنیم که همیشه در زمینه یافتن راه حل‌هایی برای انواع مشکلات یا نیازهای کاربران فعال و آماده بوده‌اند. این بار به لطف عرضه Huawei P30 Pro یکی از کاربران ( Zimperium ) این جامعه راهی برای فعال کردن قابلیت ضبط تماس‌های تلفنی در تمام گوشی‌های هوشمند Honor و Huawei مجهز به رابط کاربری EMUI 9 پیدا کرده است.

نحوه ضبط تماس‌های تلفنی در رابط کاربری EMUI 9 - تکفارس 

نحوه ضبط تماس‌های تلفنی در Huawei / Honor بدون نیاز به روت

جدیدترین پرچمدار هوآوی بطور پیش فرض از این ویژگی برخوردار است که توسط Huawei بر روی گوشی‌های هوشمند به روز شده به EMUI 9.1 جدید عرضه شده است. تنها کافیست تا یک فایل APK ساده (مطمئن و کنترل شده توسط مدیران XDA) را نصب کنید تا یک دکمه در صفحه نمایش، نشان داده شده و امکان ضبط تماس‌های تلفنی در مدل‌های دیگری که از رابط کاربری EMUI 9 استفاده می‌کنند را میسر سازد.

  • فایل APK را از این لینک دانلود کنید.
  • فایل را در گوشی خود نصب کنید.
  • اکنون با راه اندازی مجدد گوشی خود دکمه جادویی ضبط تماس‌ها را مشاهده خواهید کرد.

نظر شما در مورد این ویژگی چیست؟ آیا به نظر شما هوآوی باید یک صدای هشدار را قبل از شروع ضبط پخش کند تا از ضبط صدا بدون اجازه اشخاص دیگر جلوگیری کند؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید