بروزرسانی جدید Oxygen OS برای Oneplus 6 منتشر شد - تکفارس 
بروزرسانی جدید Oxygen OS برای Oneplus 6 منتشر شد - تکفارس 
بروزرسانی جدید Oxygen OS برای Oneplus 6 منتشر شد - تکفارس 

بروزرسانی جدید Oxygen OS برای Oneplus 6 منتشر شد

وحید درگایی
۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - 20:30
بروزرسانی جدید Oxygen OS برای Oneplus 6 منتشر شد - تکفارس 

همانطور که در تیتر خبر خواندید، بروزرسانی جدیدی برای Oneplus 6 منتشر شده است که نسخه Oxygen OS Beta 3 نام گرفته است. این بروزرسانی چندین قابلیت جدید را به دستگاه اضافه کرده است که یکی از آن ها، میانبر جدید به برنامه Google Assistant است که فشار دادن دکمه قفل کردن دستگاه و نگه داشتن آن به مدت نیم ثانیه، این برنامه فعال خواهد شد. پس از نصب بروزرسانی، می توانید این میانبر را با رفتن به نتظیمات فعال کنید.

این بروزرسانی، بهبود هایی نیز در بخش‌‌های دیگر دستگاه انجام داده که یکی از آن‌ها، رفع مشکلات و باگ ها در اعلان های روی صفحه نمایش است و درکنار این مساله، سنسور تشخیص چهره و اثر انگشت نیز بهبود‌هایی داشته اند. از آن‌جایی که این بروزرسانی در حالت آزمایشی یا بتا به‌سر می‌برد، نمی توان انتظار داشت که تمام برنامه به خوبی و بدون هیچ مشکلی اجرا شوند و مثالی که برای این قضیه می‌توان داشت گوگل پی است و هنوز نمی‌توانید از آن استفاده کنید.

کسانی که آخرین ورژن آزمایشی این بروزرسانی را انجام داده بودند، می توانند از همان طریق به این نسخه از Oxygen OS دسترسی پیدا کنند و کسانی هم که تا کنون به نسخه آزمایشی مهاجرت نکرده‌اند و قصد دارند در این نسخه، این کار را انجام دهند، این مساله را بخاطر داشته باشند که در حال ترک یک نسخه پایدار از رابط کاربری‌شان هستندو ممکن است با این بروزرسانی، مشکلاتی در نرم افزار گوشی هوشمندشان ایجاد شود و مهم‌ترین مساله این است که این بروزرسانی ، تمام اطلاعات شمارا از روی دستگاه پاک خواهد کرد و بهتر است قبل از انجام این کار، از تمامی اطلاعات‌تان نسخه پشتیبان تهیه کنید.

نظر شما راجع به این خبر چیست؟ نظر خود را با تکفارس در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید