نوار میانبر ایموجی‌، ابداع جدید اینستاگرام - تکفارس 
نوار میانبر ایموجی‌، ابداع جدید اینستاگرام - تکفارس 
نوار میانبر ایموجی‌، ابداع جدید اینستاگرام - تکفارس 

نوار میانبر ایموجی‌، ابداع جدید اینستاگرام

امیر مریخ
۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - 11:02
نوار میانبر ایموجی‌، ابداع جدید اینستاگرام - تکفارس 

از این به بعد دیگر نیاز ندارید در زیر پست رفیق محبوبتان حتما پیغام متنی قرار دهید، اینستاگرام با ابزار بهبود یافته‌ی جدیدش ایموجی‌ها را در کنترل شما قرار داده است تا ابراز علاقه‌هایتان را سرییع‌تر انجام دهید. در ادامه‌ی خبر با تکفارس همراه باشید.

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که برای نشان دادن حالت روحی یا لحن گفتاری خود همواره در اینستاگرام دست به دامن میلیون‌ها ایموجی خنده و یا قلب می‌شوید، از دانستن این خبرخوشحال خواهید شد که اینستاگرام از شما و طرز پیشرویتان اطلاع و رضایت دارد و قصد دارد که از آن حمایت کند. بعد از ماه‌های متوالی گذراندن مراحل آزمایشی، اینستاگرام یک نوار میانبر ایموجی را برای سیتم عامل‌های اندروید و ios معرفی کرد که به شما کمک می‌کنند تا دسترسی سریع السیری به بیشترین ایموجی‌هایی که به کار برده‌اید، داشته باشید. این امکان زمانی در دسترس قرار میگیرد که شما قصد گذاشتن نظری زیر پست افراد داشته باشید. از این پس شما برای استفاده از ایموجی‌های محبوبتان نیاز ندارید که با رجوع به بخش ایموجی‌های صفحه کلیدتان ،که پروسه‌ای زمانبر تلقی می‌شود، وقت خود را تلف کنید و می‌توانید مستقیما از این نوار آن‌ها را انتخاب کنید. این امکان چیزی مشابه ایموجی قلب در دایرکت می‌باشد که به دلیل مصرف زیاد کاربران یک میانبر برای آن طراحی شد.

اگر شما از کاربران پر و پاقرص این شبکه‌ی اجتماعی باشید می‌توانستید به راحتی حدس بزنید که به روز رسانی به این شمایل در شرف وقوع است. حتی در سال ۲۰۱۵، اینستاگرام به این موضوع اشعاف کامل داشت که ایموجی‌های شبکه‌اش نقش مهمی را در روابط و پیام‌ها ایفاء می‌کنند، و از آن پس این شرکت سعی کرد تا تنوع موجود در این ایموجی‌ها را گسترش دهد و با این کار اگر تا به حال شکی هم برای محبوبیت ایموجی‌ها نزد کاربران وجود داشت به طور کامل رفع شد. و بله باید اقرار کنیم که این نحوه‌ی بر قراری ارتباط با افراد دیگر نمونه درستی از یک مکالمه‌ی سالم نیست، اما این خود مردم بودند که از این روش برای برقراری ارتباط استفاده کردند و شرکت‌ها را مایل به پرداختن بیشتر به این موضوع واداشتند. اینستاگرام نیز به وضوح به این مسئله آگاهی دارد که شما هم احتمالا از این ویژگی خوشتان می‌آید.

نظر شما چیست؟ آیا شما هم مکررا و به طور اصرافی از ایموجی‌ها در مکالماتتان استفاده می‌کنید یا از این روند که احساسات بیانی از قالب واژه‌ای به فرمت ایموجی‌ها تغییر شکل داده‌اند مخالف هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید