یک گربه مجازی در بازی CryptoKitties به مبلغ ۱۷۰هزار دلار فروخته شد - تکفارس 
یک گربه مجازی در بازی CryptoKitties به مبلغ ۱۷۰هزار دلار فروخته شد - تکفارس 
یک گربه مجازی در بازی CryptoKitties به مبلغ ۱۷۰هزار دلار فروخته شد - تکفارس 

یک گربه مجازی در بازی CryptoKitties به مبلغ ۱۷۰هزار دلار فروخته شد

پوریا اسدی
۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - 10:30
یک گربه مجازی در بازی CryptoKitties به مبلغ ۱۷۰هزار دلار فروخته شد - تکفارس 

CryptoKitties، یک بازی مبتنی بر ارز رمزنگاری شده‌ی اتریوم است که به کاربران اجازه می‌دهد گربه‌های دیجیتال را پرورش داده وبا آن معامله انجام دهد،این بازی ممکن است رکورد گران‌ترین خرید درون برنامه تا به امروز، با فروش گربه‌ی مجازی به نام Dragon با قیمتی در حدود ۱۷۰،۰۰۰ دلار یا معادل ۶۰۰ اتریوم را در دست داشته باشد.

در توضیحات این گربه‌ی مجازی گران قیمت آمده:

زمانی که من جوان بودم، ربکا را گاز گرفتم. اما آن روزها گذشته است. باور کنید یا نه، جاسوسی همسایگان به طور جدی هیجان انگیز است. شما باید گاهی اوقات آن را امتحان کنید. بیایید با ICQ ارتباط برقرار کنیم.

این گربه همچنین با چشمان قهوه‌ای و رنگ صورتی آبنباتی توصیف شده است.

به عنوان یک بازی، CryptoKitties یکی از اولین تلاش‌ها در مورد استفاده از فناوری بلاک‌چین برای سرگرمی است. مانند گربه‌های واقعی، هر گربه مجازی دارای یک DNA منحصر به فرد است، و صفات آنها، می تواند به فرزندان‌شان منتقل شود. طبق گفته Axiom Zen، استودیوی سازنده‌ی بازی، هر گربه مجازی منحصر به فرد است و نمی تواند بدون مجوز مالک مجددا کپی یا منتقل شود.

به طور کلی، نسل‌های پیشین گربه‌های مجازی ارزشمند‌تر هستند که Dragon را در بازی به یک چیز نایاب تبدیل کرده است – او نسل نهم CryptoKitty است. به گفته CNET، گربه‌های جدید مجازی قیمت فروش متوسط ​​حدود ۶۰ دلار و قیمت میانه‌ی ​​۹ دلار دارند.

رکورد فروش قبلی برای این بازی در دست  CryptoKitty Founder Cat # 18 بود که در ماه دسامبر با ۲۵۳ اتریوم فروخته شد -که تقریبا  برابر۱۱۰،۰۰۰ دلار است- و همچنین CryptoKitty # 4 با $ ۱۰۷،۰۰۰ فروخته شد. هر دو گربه شماره ۱۸ و ۴ گربه‌ی نسل ۰ هستند، که  آنها را با ارزش‌تر می کند. اژدها CryptoKitty # 896775 است.

هنوز معلوم نیست چرا Dragon چنین قیمتی را به دست آورده است، اما Rabona در حال حاضر مالک جدید آن است. Axiom Zen به طور کلی صحبتی درباره فروش نمی‌کند. استودیوی بر این باور است که “شاید ارتباط شخصی میان خریدار و فروشنده وجود داشته باشد.” به گفته‌ی The Next Web نظریه‌های دیگری شامل خرید از روی هوس گرفته تا راهی برای پولشویی، برای جواب این سوال وجود دارد.

فروش Dragon ممکن است منجر به تجدید حیات برای بازی و برنامه شود. از زمان اوج آن در ماه دسامبر، کل معاملات در برنامه در ماه ژانویه ۹۸٫۴ درصد کاهش یافته و حجم معاملات از آن زمان پایین بوده است. در طول روز، فروش اژدها حجم تجارت بازی را به بالاترین سطح از ماه فوریه افزایش داده است. نقطه عطف دیگری نیز در راه است: CryptoKitties در حال جشن گرفتن برای یک میلیون گربه مجازی این برنامه است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید