ارزش بیت کوین و اتریوم بار دیگر افزایش یافت؛ عبور ارزش بازار رمزارزها از مرز ۱ تریلیون دلار - تکفارس 
ارزش بیت کوین و اتریوم بار دیگر افزایش یافت؛ عبور ارزش بازار رمزارزها از مرز ۱ تریلیون دلار - تکفارس 

ارزش بیت کوین و اتریوم بار دیگر افزایش یافت؛ عبور ارزش بازار رمزارزها از مرز ۱ تریلیون دلار

مهدی حلوائی
۷ تیر ۱۴۰۱ - 11:14
بیت کوین و اتریوم

ارزش بیت کوین در ماه می گذشته به پایین‌‌ترین حد خود از سال ۲۰۲۰ رسید و همین موضوع موجب خروج ۱ تریلیون دلار از بازار رمزارزها شد اما حالا این این بازار بار دیگر روندی صعودی را در پیش گرفته است.

در حال حاضر ارزش رمزارزهای بیت کوین و اتریوم به‌ترتیب ۲۱,۴۰۷ دلار و ۱,۲۲۷ دلار بوده که علی‌رغم افت ۳۰ درصدی آن‌ها نسبت به اوایل ماه جاری میلادی و نوامبر سال گذشته، رشد قابل قبول آن‌ها نسبت به چند هفته‌ی قبل را نشان می‌دهد. این موضوع برای دوج کوین نیز صدق می‌کند و ارزش این رمزارز نسبت به هفته‌ی گذشته رشدی ۳۰ درصدی داشته است. احتمالاً علت اصلی این موضوع نیز پشتیبانی ایلان ماسک از دوج کوین بوده است.

ارزش رمزارزها

در حال حاضر ارزش بازار رمزارزها در وب‌سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) کمتر از ۱ تریلیون دلار (۹۶۰ میلیارد دلار) بوده اما انتظار می‌رود که این موضوع در روزهای آینده تغییر پیدا کند. کاهش ارزش TerraUSD و لونا و همچنین افزایش تورم باعث شد تا ارزش رمزارزها در چند هفته‌ی اخیر روند کاهشی را در پیش بگیرد. با این وجود، بازار رمزارزها بی‌ثبات بوده و ممکن است که در چند هفته‌ی آینده نیز ارزش این بازار با کاهش روبه‌رو شود.

منبع: TechSpot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید