دسترسی به ویدئوی دوربین‌های امنیتی خانگی با الکسای آمازون - تکفارس 
دسترسی به ویدئوی دوربین‌های امنیتی خانگی با الکسای آمازون - تکفارس 
دسترسی به ویدئوی دوربین‌های امنیتی خانگی با الکسای آمازون - تکفارس 

دسترسی به ویدئوی دوربین‌های امنیتی خانگی با الکسای آمازون

پوریا اسدی
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - 13:00
دسترسی به ویدئوی دوربین‌های امنیتی خانگی با الکسای آمازون - تکفارس 

آمازون اعلام کرد که دستگاه‌های الکسا که دارای نمایشگر هستند، می‌توانند استریم ویدئو از دوربین‌های امنیتی منتخب را به نمایش بگذارند.

مشتریان الکسا در ایالات متحده که دوربین‌های امنیتی خانگی خود را از Ring، August، Arlo، Cloud Cam و Logitech تهیه کرده‌اند، می‌توانند تاریخچه دوربین را در Echo Show، Echo Spot، Fire TV و Fire Tablets مشاهده کنند.

با استفاده از یکی از دوربین‌های پشتیبانی شده، می‌توانید برای دیدن آخرین  ویدیو ضبط شده توسط آن دوربین بگویید “الکسا، وقایعی را که در جلوی خانه اتفاق افتاده است را نشان بده”.

شما همچنین می‌توانید بگویید، “الکسا، آخرین رویداد را از [نام دوربین پیکربندی شده ] را نشان بده.”

اگر دوربین‌های متصل به الکسا را ​​براساس موقعیت مکانی، نام دوربین، عدد یا هر چیز دیگری پیکربندی کنید، آخرین کلیپ در پاسخگوئی به هر یک از درخواست‌های بالا در صفحه نمایش سازگار با الکسای شما پخش خواهد شد.

اگر شما یک دوربین امنیتی هوشمند خانگی سازگار با الکسا داشته باشید که جزو دستگاه‌های پشتیبانی شده نیست، احتمالا باید چند روزی صبر کنید تا دستگاه شما هم شامل این ویژگی جدید شود. تیم توسعه مهارت الکسای آمازون، API  بازپخش دوربین (رابط برنامه نویسی برنامه) را به Smart Home Skill API اضافه کرده است، بنابراین توسعه دهندگان می‌توانند ویژگی تاریخچه ویدیو برای دوربین‌های اضافی را از امروز فعال کنند.

الکسا فایل‌های ویدئویی را از دوربین‌های خانگی هوشمند ذخیره نمی‌کند، فقط فراداده رسانه ای را نگه می‌دارد که معادل جدول ورودی مطالب یا منوی رستوران است. هنگامی‌که یک کاربر درخواست بازپخش یک ویدئو را از یک دوربین مشخص می‌دهد، در دسترس بودن ویدیو بستگی به ویژگی‌های ذخیره سازی دوربین‌های خانگی هوشمند دارد. اگر، به عنوان مثال، دوربین شما تنها رویدادها را از هفت روز گذشته ذخیره می‌کند، نمی‌توانید فیلم را از هشت روز پیش بررسی کنید. دوربین‌ها ممکن است دارای مدل‌های اشتراکی مختلف باشند که محدودیت دسترسی را براساس زمان یا ظرفیت ذخیره سازی اعمال کنند.

در آینده، آمازون قصد دارد قابلیت پخش خوراک ویدیو را “به مقدار بیشتری برای مشتریان مفیدتر و دلپذیر” کند.

توسعه دهندگان در ایالات متحده اولین نقص را در مهارت جدید الکسا پیدا کرده‌اند، اما آمازون قصد دارد پشتیبانی از مکان‌های بین المللی را نیز اضافه کند.

اگر شما یک توسعه دهنده هستید یا با کیت مهارت‌های الکسا کار می‌کنید، باید از Smart Home Skill API V3 (نسخه ۳) استفاده کنید. مدل احراز هویت  V3 به مهارت‌های شما توانایی ارسال وقایع غیرهمزمان به الکسا را می‌دهد.

قابلیت‌های امنیتی و عملکرد دوربین‌های هوشمند بیشتری برای کار با قابلیت مهارت فید دوربین وجود دارد. الزامات و اطلاعات اضافی برای ایجاد مهارت‌های الکسا در وبلاگ توسعه دهنده الکسا موجود است.

در صورت دسترسی به محصولات آمازون، آیا از این ویژگی جدید استفاده خواهید کرد؟ یا آن را وسیله‌ای برای دسترسی بیشتر به فضای خصوصصی خود می‌دانید؟ لطفا نظرات خود را با سایت تکفارس در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید