یک زن کانادایی می گوید بیش از ۵۰ بسته آمازون را بدون آنکه سفارش دهد دریافت کرده است - تکفارس 
یک زن کانادایی می گوید بیش از ۵۰ بسته آمازون را بدون آنکه سفارش دهد دریافت کرده است - تکفارس 
یک زن کانادایی می گوید بیش از ۵۰ بسته آمازون را بدون آنکه سفارش دهد دریافت کرده است - تکفارس 

یک زن کانادایی می گوید بیش از ۵۰ بسته آمازون را بدون آنکه سفارش دهد دریافت کرده است

افشین نوری
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - 12:07
آمازون

خبرگزاری CBC گزارش داده است که یک زن در بریتیش کلمبیا کانادا، بیش از ۵۰ بسته آمازون را بدون آنکه سفارش دهد دریافت کرده است. دریافت این بسته‌ها باعث شده تا سرویس حمل و نقل UPS صورتحساب بیش از ۳۰۰ دلار برای او ارسال کند.

این زن که Anca Nitu نام دارد به CBC گفته است این اتفاق احتمالا به حساب آمازون او که مدت‌ها غیرفعال بوده است مربوط می‌شود. آمازون با انتشار بیانیه‌ای گفته است که به این موضوع رسیدگی می‌کند و اقدامات اصلاحی در حال انجام هستند. آمازون به کسانی که بسته‌های سفارش‌نشده را دریافت می‌کنند توصیه کرده که موضوع را از طریق فرم گزارش به صورت آنلاین گزارش کنند.

اخیرا نیز شرکت Sonos به‌طور ناخواسته بسته‌هایی به ارزش ۱۵۰۰۰ دلار برای یک نفر ارسال کرده بود. البته این شرکت ابتدا هزینه بسته‌ها را از فرد مذکور دریافت کرد و سپس گفت که فقط در صورت پس فرستادن بسته‌ها، مبلغ را بازپرداخت می کند. طبق قوانین FTC مشتریان مجبور نیستند برای چیزهایی که بدون سفارش دریافت کرده‌اند پولی پرداخت کنند.

در مورد Nitu، این احتمال وجود دارد که اطلاعات اکانت آمازون او او هک شده باشد یا هویت او از طریق دیگری به سرقت رفته باشد. اکثر بسته‌هایی که او دریافت کرده کفش‌ هستند و در حالیکه او برای آن‌ها پولی پرداخت نکرده، شرکت UPS برای ارسال آن پول دریافت کرده است. این شرکت از صحبت کردن با CBC خودداری کرده است.

آمازون به‌تازگی شروع به ارسال بسته‌های کالا از طریق پهپاد کرده و قرار است در صورت موفقیت آمیز بودن این طرح آن را به‌طور گسترده در همه شهرهای آمریکا اجرا کند‌. آمازون از مدت‌ها قبل در حال تست پهپادهای خودکار برای ارسال بسته‌هاست و این برنامه ابتدا از کالیفرنیا و تگزاس شروع شد و حالا قرار است ظرف چند ماه آینده به‌طور رسمی عملیاتی شود و در همه شهرها امکان استفاده از آن وجود داشته باشد. 

 آمازون روش ارسال کالاهای خریداری شده توسط مشتریان از طریق پهپاد را در شهرهای لاکفیلد کالیفرنیا و کالج استیشن تگزاس تست کرده که کاملا موفقیت آمیز بوده است. آمازون گفته است که همه مشتریان پرایم این شرکت می‌توانند از مزیت‌های ارسال کالاها از طریق پهپاد بهره ببرند و هدف ما ارسال سالم و‌ مطمئن این کالاها به دست مشتریان است. ارسال پهپادی کالاها فقط در طول روز انجام‌ می‌شود و همه ‌مجوزهای آن توسط آمازون دریافت شده است. 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید