اطلاعات جدیدی از پهباد DJI Mavic 2 - تکفارس 
اطلاعات جدیدی از پهباد DJI Mavic 2 - تکفارس 
اطلاعات جدیدی از پهباد DJI Mavic 2 - تکفارس 

اطلاعات جدیدی از پهباد DJI Mavic 2

مصطفی اسماعیلیان
۸ مرداد ۱۳۹۷ - 14:30
اطلاعات جدیدی از پهباد DJI Mavic 2 - تکفارس 

برخلاف تلاش‌های بسیار شرکت DJI برای جلوگیری از فاش شدن ویژگی‌های پهباد جدید، شاهد انتشار تصادفی جزییات مهمی هستیم. اولین اطلاعات منتشر شده از پهباد Mavic 2 مربوط به عکسی است که اوایل همین ماه منتشر شد و  در ادامه فروشگاه آرگوس انگلستان با انتشار تصادفی یک عکس در مجله‌ی خود، باعث فاش شدن جزییاتی شد که بعضی شایعات را در مورد ویژگی‌های این پهباد به واقعیت تبدیل کرد. با تکفارس همراه باشید.

درحالی که هنوز شرکت DJI خبری از پهباد DJI Mavic 2 منتشر نکرده، عکس فاش شده تأیید می‌کند که باید منتظر دو مدل از این محصول باشیم؛ zoom و pro.

هنوز مشخص نیست که چطور این اطلاعات قبل از اعلام رسمی توسط فروشگاه معتبر آرگوس منتشر شده‌اند.به نظر می‌رسد در پی به تأخیر افتادن کنفرانس رسمی، شرکت آرگوس عکس را به صورت اتفاقی در قسمت آگهی‌های مجله منتشر کرده است.

هرکدام از مدل‌های پهباد Mavic 2 نقاط مثبت مخصوصی را دارند. مدل zoom با لنز ۴۸-۲۴ میلی‌متر و زوم اپتیکال ۲x تصاویر عرضه خواهد شد. همچنین مدل pro این پهباد مجهز به یک دوربین هاسلبلاد  است که برای فیلم‌برداری‌های ورزشی کاربرد بسیار خوبی دارد.

طبق اطلاعات منتشر شده در آگهی، هر دو مدل پهباد قادر به ۳۱ دقیقه پرواز هستند و حداکثر سرعتشان به ۷۲ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

همچنین دوربین پهباد DJI Mavic 2 میتواند تصاویر را به وضوح ۱۰۸۰p ضبط و به صورت زنده به یک حافظه‌ی ذخیره ساز تا فاصله‌ی ۸ کیلومتری ارسال کند. گفته می‌شود این پهباد نیز مانند مدل قبلی خود، از قابلیت اجتناب موانع در سیستم پرواز خودکار APAS برخوردار است و از نسخه‌ی دوم نرم افزار مسیریابی خودکار استفاده خواهد کرد.

به‌هر‌حال در این آگهی هیچ اطلاعاتی از حداکثر کیفیت تصاویر و امکانات دوربین گفته نشده است اما انتظار داریم مانند مدل Mavic air و Mavic pro  توان ضبط تصاویر خارق العاده با وضوح ۴k داشته باشد.

مدل تجاری پهباد DJI Mavic 2

در پی منتشر شدن اطلاعات این پهباد، DroneDJ، وب‌سایت آلمانی شرکت سازنده نیز، به طور اتفاقی عکسی از نسخه‌ی تجاری پهباد Mavic 2  را منتشر کرد.

اطلاعات جدیدی از پهباد DJI Mavic 2 - تکفارس 

DJI Mavic 2

محصولات پروازی

این عکس قرار بود که در اوایل ماه و در کنفرانس رسمی معرفی شود اما با با  یک اشتباه، شاهد فاش شدن آن در وب‌سایت رسمی بودیم.

طبق عکس، نسخه‌ی تجاری پهباد Mavic 2 دارای دوربین دوربین ۳۲ مگاپیکسلی، ۲۱ دقیقه زمان پرواز، قابلیت عکس‌برداری هوشمند و وضوح تصاویر ۴K است.

فاش شدن جزییات جدید پهباد Mavic 2 در فروشگاه آرگوس با اینکه خبر خوبی برای طرفداران بود اما به این معنا نیست که به زودی شاهد معرفی رسمی خواهیم بود. شرکت DJI کنفرانس خود را که قرار بود در تاریخ ۲۸ تیر ماه برگزار شود، به تعویق انداخت و کاملا مطمئن هستیم که تا زمان کنفرانس هیچ جزییاتی از قیمت، امکانات و سیستم کنترل پهباد منتشر نخواهد شد.

تنها چیزی که می‌دانیم این است که باید منتظر دو مدل زیبا و قدرتمند از Mavic 2 باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید