بهترین دوربین‌ها و ابزارهای دوربین در سال ۲۰۲۰ - تکفارس 
بهترین دوربین‌ها و ابزارهای دوربین در سال ۲۰۲۰ - تکفارس 

بهترین دوربین‌ها و ابزارهای دوربین در سال ۲۰۲۰

بهترین دوربین‌ها و ابزارهای دوربین در سال ۲۰۲۰ - تکفارس 

محدوده‌ی گزینه‌های دوربین‌های دیجیتالی در بازار امروز حیرت‌انگیز است، از دوربین‌های DSLR با سطح‌ کیفیت پایین و دارای لنزهای قابل تعویض، منظره‌یاب الکترونیکی و تثبیت‌کننده تصویر گرفته تا دوربین‌های DSLR  فول فریم یا دوربین‌های بدون آینه با منظره‌یاب الکترونیکی نوری با گزینه‌های بسیار زیاد. انتخاب بهترین دوربین برای شما یا یک عکاس حرفه‌ای می‌تواند دشوار باشد. علاوه بر این، سنسور تصویر چیست؟ دوربین‌های مختلف دارای حسگرهایی در اندازه‌های مختلف، گونه‌های مختلف حسگر (مانند یک سنسور فول فریم) و موارد بیشتر هستند. رقابت شدید میان دوربین‌های گوشی‌های هوشمند (یا دوربین‌های مسافرتی) را نیز به آن اضافه کنید و برای پی بردن منطقی به این موضوع که بهترین دوربین یا لوازم جانبی (لنزهای زوم یا هر چیز دیگری؟) برای خرید، حال عکاس می‌خواهد مبتدی باشد یا حرفه‌ای، می‌تواند بسیار سخت باشد.

این مقاله محتوای مناسبی برای همه‌ی عکاسان منظره از مبتدی تا حرفه‌ای دارد. طولی نخواهد کشید که شما به سرعت ترقی می‌نمایید و عکس‌ها و فیلم‌های با کیفیتی می‌گیرید.

GoPro Hero 8 Black

برای مشتاقان فیلم‌برداری از صحنه‌های اکشن

بهترین دوربین‌ها و ابزارهای دوربین در سال ۲۰۲۰ - تکفارس 

هنگام حرکت با سرعت زیاد، هیچ دوربینی نمی‌تواند دوربین‌های اکشن را برای به اشتراک گذاشتن لحظه‌های بسیار نفس‌گیر شکست دهد. آخرین نسخه این دوربین کوچک اکشن‌کم بسیار عالی از نصب قاب جداگانه (مانت) خلاص شد؛ اگرچه قبلا در زمینه تثبیت‌کننده تصویر فوق‌العاده بود اما این مورد باز هم بهبود یافته است و فیلم‌برداری ویدیو‌های با ظاهری بهتر را آسان‌تر نموده است. این دوربین مسافرتی یک هدیه عالی برای کسانی است که مشتاق بیرون رفتن هستند یا برای مسافرانی که قصد دارند از موقعیت‌های ماجراجویانه فیلم‌برداری کنند.

سونی A7 II

برای طرفداران برند سونی

بهترین دوربین‌ها و ابزارهای دوربین در سال ۲۰۲۰ - تکفارس 

این دوربین یک انتخاب عالی برای یک عکاس باتجربه است که عکس و فیلم باکیفیتی می‌خواهد که فقط یک دوربین فول فریم می‌تواند تولید کند. این دستگاه اگرچه یک نسل قدیمی‌تر است، اما نسبتاً کوچک است و با قیمتی کمتر از ۱۰۰۰ دلار می‌توانید آن را با یک لنز تهیه نمایید. البته نه یک لنز فوق‌العاده، باید بدانید که تعداد زیادی لنز FE-Mount با طیف گسترده‌ای از نظر قیمت‌ وجود دارند که می‌توانید قبل از انتخاب، به آن‌ها نیز فکر کنید.

DJI Mavic Air

عکاس پرنده

بهترین دوربین‌ها و ابزارهای دوربین در سال ۲۰۲۰ - تکفارس 

این دوربین مسافرتی، به اصطلاحِ «دوربین مسافرتی» معنای جدیدی می‌بخشد. به عنوان برآورد ما از بررسی ماویک ایر (Mavic Air)، این یک «مینی هواپیمای کنترلی تاشو با رزولوشن ۴K است که کیفیتی نزدیک به عالی» را ارائه می‌دهد. این یک کوادکوپتر بسیار شگفت‌آور و توانمندی است که قادر به فیلم‌برداری با رزولوشن دوست داشتنی ۴J است. این دستگاه در واقع به اندازه‌ی کافی کوچک هست که بتوان آن را در جیب قرار داد هر چند که نوع بزرگ آن برای مسافرت عالی است. فقط حواس شما باید به مصرف باتری آن باشد!

کانن EOS PR

دستگاهی برای طرفداران برند کانن

بهترین دوربین‌ها و ابزارهای دوربین در سال ۲۰۲۰ - تکفارس 

دوربین کانن EOS RP اگرچه دستگاهی در سطح تولیدات معمولی این شرکت، فول فریم و بدون آینه است اما یک دوربین فول فریم امروزی و باکیفیت نیز محسوب می‌شود. ما این دستگاه را به افرادی که هم‌اکنون لنزهای کانن EF دارند یا کسانی که قصد خرید یک لنز خوب دارند توصیه می‌کنیم زیرا خط تولید این دوربین نسبتا جدید است و گزینه‌های مقرون به صرفه زیادی از R-mount وجود ندارد اما تعداد بسیار زیادی از لنزهای سازگار (تله فوتو و غیره) در دسترس هستند که می‌توانند از طریق آدابتور از آن‌ها استفاده کرد.

سونی A6000

ارزان قیمت اما بدون آینه‌

بهترین دوربین‌ها و ابزارهای دوربین در سال ۲۰۲۰ - تکفارس 

برای هر کسی که قصد داشته باشد دوربین DSLR خود را به مدلی پایین‌تر تنزل دهد یا تمایل به ارتقای گوشی هوشمند خود داشته باشد، این دستگاه یک مدل عالی با لنز قابل تعویض و بدون آینه است. با ارائه کیفیت تصویر و عملکردی که هنگام فارغ‌التحصیلی با استفاده از تلفن هوشمند برای عکس گرفتن می‌توان انتظار داشت، هرچند که A6000 ممکن است چندین نسل قدیمی باشد اما این بدان معنی است که به اندازه کافی ارزان قیمت است تا بتوان هدیه‌ای مقرون به صرفه اما فوق‌العاده را تهیه کرد و در این اندازه، این دستگاه یک دوربین مسافرتی عالی است.

نسل فعلی آن یعنی A6400، دارای یک سیستم فوکوس خودکار بسیار پیشرفته و پردازش تصویر بهبود یافته است اما این دستگاه با یک لنز کیت اولیه نیز ۱۰۰۰ دلار قیمت دارد و بعد از گذشت این همه سال، افرادی که با A6000 عکاسی می‌کنند، هنوز نسبت به آن با تعریف و تمجید بسیار سخن می گویند.

Olympus OM-D E-M10 Mark II/III

جمع و جور، بدون آینه و ارزان قیمت

بهترین دوربین‌ها و ابزارهای دوربین در سال ۲۰۲۰ - تکفارس 

مدل‌های بدون آینه سبک‌تر، راحت‌تر و بسیار مناسب‌تر از همتایان ارزان قیمت آینه‌دار خود هستند. یکی از بهترین مواردی که در مورد ویژگی این دوربین میکرو چهار سوم با لنز قابل تعویض به عنوان گزینه DSLR  وجود دارد این است که لنزهای آن کوچک هستند – می‌توان پنج عدد را در کیف خود جای دهید و هیچ وزنی را احساس نکنید. مدل E-M10 Mark II، سریع، با کیفیت عکس و فیلم خوب و مجموعه‌ای از ویژگی‌های مفید به علاوه سیاست Olympus برای اضافه کردن ویژگی‌ها از طریق به روزرسانی‌های سیستم‌عامل، این مورد را به انتخاب طولانی‌مدت تبدیل کرده است. Mark III باعث موفقیت این یکی شد اما بیشتر تغییرات در رابط کاربری آن بود؛ بنابراین اگر احساس می‌کنید مجبور هستید با دستگاهی جدیدتر عکاسی کنید به یاد داشته باشید که عملکرد و کیفیت عکس و فیلم هر دو بایستی یکسان باشد.

نیکون D7500

دوربین DSLR برای عکاسی از صحنه‌های اکشن

بهترین دوربین‌ها و ابزارهای دوربین در سال ۲۰۲۰ - تکفارس 

در هنگام عکاسی از سفرهای عمومی، به راحتی می‌توانید سراغ مدل‌های ارزان‌قیمت بروید اما عکاسی از موضوعاتی با حرکت سریع مانند ورزش و حیوانات وحشی هنوز کمی هزینه بیشتری را طلب می‌کند. نیکون D7500 عکس‌های عالی می‌گیرد و DSLR فوق‌العاده‌ای برای عکاسان علاقه‌مند به صحنه‌های اکشن است و در حدود ۱۲۰۰ دلار برای کیت دو لنز قیمت دارد. این دستگاه به خاطر کلاسی که در آن قرار دارد به آن صورت گران‌قیمت نیست.

کانن EOS 80D

یک دستگاه DSLR برای عکاسی و ویدیوهای ۱۰۸۰P

بهترین دوربین‌ها و ابزارهای دوربین در سال ۲۰۲۰ - تکفارس 

شما می‌توانید این DSLR همه‌کاره‌ و باکیفیت را در یک بدنه با قیمت مناسب پیدا کنید. این امر باعث می‌شود تا آن را برای هر کسی که با DSLR ارزان‌قیمت خود کار انجام می‌دهد و به دنبال فوکوس سریع‌تر یا عکس‌برداری پیاپی باشد یا به دنبال یک تجربه‌ی خوب ویدیویی با یک دوربین DSLR  است، گزینه‌ای عالی باشد. دستگاه ۹۰D موفق شده تا از ویدیوهایی با رزولوشن ۴K نیز پشتیبانی نماید اما این کیت حداقل ۱۳۰۰ دلار برای شما هزینه در بر دارد – شما می‌توانید یک کیت لنز دوتایی D80 را با قیمتی به مراتب کمتر از این مقدار تهیه کنید.

نیکون D3500

دوربینی از سطح پایه‌ی مدل‌های DSLR نیکون

بهترین دوربین‌ها و ابزارهای دوربین در سال ۲۰۲۰ - تکفارس دستگاه‌های DSLR ارزان‌قیمت (اما با کیفیت خوب) نیکون و کانن برای عکاسان تازه‌کاری که آماده می‌شوند تا برای عکاسی از دستگاهی فراتر از یک گوشی هوشمند استفاده نمایند، بسیار عالی هستند. مدل‌های سطح پایه‌ی نیکون به لطف سنسوری که از فیلتر پایین‌گذر استفاده نمی‌کنند، عکس‌ها و فیلم‌های واضح‌تری ارائه می‌دهند. این حسگر به خاطر این که تا حدودی از نوآوری برخوردار است آن را به حسگری عالی تبدیل کرده است. D3500 فعلی در اصل با D3400 یکسان است و جایگزین آن شده است.

لاجیتک C922 Pro

یک وبکم Full HD باارزش برای استریمرهای یوتیوب

بهترین دوربین‌ها و ابزارهای دوربین در سال ۲۰۲۰ - تکفارس 

برای پخش آنلاین (استریم) ویدئو در لیست شما، C922 Pro ویدیوها را با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه و با کیفیت تصویر عالی منتقل می‌کند و همچنین کیفیت صدای مناسبی نیز ارائه می‌دهد. این دستگاه همچنین با سه ماه اشتراک در XSplit Broadcastaster و Gamecaster ارائه می‌شود تا کاری بیشتر از پخش ویدیوی ساده انجام شود.

لاجیتک Brio 4K

دستگاهی برای پخش ویدیوهای ۴K در یوتیوب

بهترین دوربین‌ها و ابزارهای دوربین در سال ۲۰۲۰ - تکفارس 

دستگاه Brio 4K نسبت به C922 دارای ویژگی‌های بیشتری است که از جمله می‌توان به گزینه‌ی استفاده از تشخیص چهره برای ورود به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ اشاره کرد. جذابیت اصلی این دستگاه در افزایش عملکرد برای ویدیوهای آنلاین است که با رزولوشن آلترا فول اچ‌دی ۱۰۸۰P با حداکثر سرعت تا ۶۰ فریم در ثانیه و در رزولوشن ۴K تا حداکثر سرعت ۳۰ فریم در ثانیه می‌تواند ضبط نماید. این دستگاه همچنین قادر است تا کمیود نور لازم را با HDR جبران کند. آیا تمایل ندارید تا هدیه گیرنده‌ی ‌شما در بهترین روشنایی ظاهر شود؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.