آمازون در حال آزمایش ربات پستچی خود در کالیفرنیا است - تکفارس 
آمازون در حال آزمایش ربات پستچی خود در کالیفرنیا است - تکفارس 

آمازون در حال آزمایش ربات پستچی خود در کالیفرنیا است

مسلم رفیعی
۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - 14:00
آمازون در حال آزمایش ربات پستچی خود در کالیفرنیا است - تکفارس 

ارواین دومین مکان جهت اجرای برنامه آزمایشی Amazon Scout، پس از اسنوهومیش کانتری واشنگتن است.

آمازون اقدام به استفاده از راه‌حل‌های نامتعارف زیادی جهت تحویل سریع و ارزان کالاها، به دست مشتریان خود کرده است. این امر، خود را در پروژه‌های Amazon Key، پهبادها و سایر اقدامات، نشان داده است.

طبق آخرین پست روز سه‌شنبه در وبلاگ آمازون؛ جدیدترین تلاش این غول تجارت الکترونیکی، Scout نام دارد. این پروژه در حال حاضر وارد مرحله دوم آزمایش خود در دنیای واقعی شده و قرار است که در ارواین کالیفرنیا، در معرض آزمایش قرار گیرد.

Scout یک ربات شش‌چرخ کوچک است که تقریباً اندازه‌ای برابر با یک کولر بزرگ یا یک سطل آشغال دارد. این ربات، انرژی خود را از باتری‌ها و حرکات پیاده‌روی تأمین می‌کند و پیش‌تر با انجام تحویل‌های نظارت شده توسط انسان در حومه شهر اسنوهمیش، امتحان‌های لازم را پس داده است.

بخش بزرگی از پیشرفت Scout مربوط به شبیه‌سازی است، این همان روشی است که شرکت‌های خودروسازی، در آن به آموزش شبکه‌های عصبی می‌پردازند تا بدین‌شیوه، اتومبیل‌های خودران را توانمندتر سازند. آمازون مناطق مختلف حومه شهر را بازسازی کرده است (جایی که Scout برای اولین بار در آنجا فعالیت خواهد کرد) و در حال استفاده از این مناطق، برای شبیه‌سازی تحویل‌های گسترده، در طول یک شب است.

این شبیه‌سازی‌ها، یک پایگاه اطلاعات را ایجاد می‌کنند و قرار است که این پایگاه به این روبات پستچی کمک کند تا موقعیت‌های گوناگون را در دنیای واقعی، تجزیه‌وتحلیل نماید. به‌عنوان مثال، اگر اتوموبیلی در حال ورود به پیاده‌رو و Scout نیز مشغول عبور از همان‌ جا باشد، آنگاه این روبات می‌فهمد که باید توقف کند، زیرا پیش‌تر با این شرایط در محیط‌های شبیه‌سازی شده، روبه‌رو شده است.

ما علاقه‌مند هستیم تا ببینیم که این پروژه آمازون تا کجا پیش خواهد رفت و آیا به زودی، Scout این اجازه را خواهد داشت تا بدون پیشاهنگ، کالاهای مشتریان را تحویل دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید