قیمت و تاریخ عرضه‎ی Gear S4 سامسونگ - تکفارس 
قیمت و تاریخ عرضه‎ی Gear S4 سامسونگ - تکفارس 
قیمت و تاریخ عرضه‎ی Gear S4 سامسونگ - تکفارس 

قیمت و تاریخ عرضه‎ی Gear S4 سامسونگ

پوریا اسدی
۱۷ تیر ۱۳۹۷ - 15:00
قیمت و تاریخ عرضه‎ی Gear S4 سامسونگ - تکفارس 

سامسونگ Gear S4 یا Galaxy Watch، همانطور که یاد گرفتیم ممکن است به این اسم نامیده شود، یکی از مورد انتظارترین پوشیدنی سال است. در میان شایعاتی که می‌گوید رقابت در بازار ساعت‌های هوشمند در سال جاری با ساعت‌های گوگل پیکسل و سری چهارم اپل واچ سخت تر از همیشه خواهد بود، همه چشم‌ها به سامسونگ و جانشین آینده ی دو ساعت عالی Gear S3 و Gear S2  دوخته شده است.

جای تعجب نیست که چنین هیجانی در مورد Gear S4 وجود دارد، زیرا شایعات از منابع معتبر در طول ماه‌های گذشته، بسیاری از ویژگی‌های جذاب، جدید و پیشرفت‌هایی را که به نظر می‌رسد در Gear S4 بکار گرفته ‌شود را مشخص کرده است. اما دو چیز که هنوز در مورد این ساعت هوشمند بحث نشده قیمت و تاریخ انتشار آن است.

بنابراین، با نگاه به عرضه ی نسل‌های قبلی ساعت‌های سری Gear سامسونگ، ما می‌خواهیم حدس‌هایی بزنیم.

تاریخ انتشار Gear S4 سامسونگ 

قیمت و تاریخ عرضه‎ی Gear S4 سامسونگ - تکفارس 

سامسونگ Gear S2 کلاسیک و Sport در نمایشگاه فناوری IFA 2015 در برلین در تاریخ ۳۱ آگوست معرفی شدند و در تاریخ ۲ اکتبر در ایالات متحده در دسترس بودند. Gear S3 کلاسیک و Frontier سامسونگ نیز در روز اول IFA معرفی شدند در سال بعد  دوباره در۳۱ آگوست – اما برای پیش فروش در ایالات متحده در تاریخ ۶ نوامبر، با عرضه ی واقعی در تاریخ ۱۸ نوامبر- در دسترس قرار گرفتند. Gear Sport یک فرمول مشابه در سال ۲۰۱۷ را دنبال کرد – در ۳۱ آگوست معرفی شده و در ایالات متحده در ۱۳ اکتبر در دسترس قرار گرفت. به دنبال این الگو، می‌توانیم با اطمینان نسبی فرض کنیم که Gear S4  سامسونگ به احتمال زیاد در تاریخ ۳۱ آگوست سال جاری معرفی و در ماه اکتبر عرضه خواهد شد. ممکن است که مانند Gear S3 کمی ‌تاخیر وجود داشته باشد، اما با توجه به اینکه سامسونگ با Gear Sport به روال عرضه‌ی محصول در اکتبر بازگشته است، ما امیدواریم که Gear S4 را قبل از ماه نوامبر ببینیم.

قیمت و تاریخ عرضه‎ی Gear S4 سامسونگ - تکفارس 

قیمت سامسونگ Gear S4

قیمت و تاریخ عرضه‎ی Gear S4 سامسونگ - تکفارس 

Gear S2  با قیمت ۲۹۹ دلار برای مدل Sport آغاز شد و برچسب قیمت آن برای مدل کلاسیک تا ۳۴۹ دلار بالا رفت. Gear S3  کلاسیک با قیمت ۳۴۹ دلاری عرضه شد، اما به جای نسخه دوم “Sport”، این شرکت مدل قوی تر Frontier را عرضه نمود که در مدل  پایه و غیر LTE آن ۳۴۹ دلار قیمت گذاری شده بود. در سال ۲۰۱۷، سری Gear Sport با Gear S2 Sport به قیمت ۲۹۹ دلاری بازگشت.

با این حال، پیش بینی قیمت زمان عرضه ی Gear S4 کمی‌دشوار است، زیرا شایعه شده است که در دو مدل و احتمالا دو اندازه متفاوت موجود باشد. با توجه به نسخه‌های مختلف هر دو مدل (به عنوان مثال LTE و غیر LTE) و شایعه دو گزینه‌ی اندازه، حدس قیمت Gear S4  کاملا دشوار خواهد بود.  این سری از ساعت‌های هوشمند در نسخه کلاسیک و Frontier، بسیار شبیه به Gear S3 خواهد بود و چیزی کمتر از ۳۴۹ دلار برای نسخه‌های پایه نخواهد بود. بنابراین ما فکر نمی‌کنیم که سامسونگ از قیمت مدل‌های پایه Gear S4 فراتر رود، چرا که این شرکت می‌خواهد محصول را در رقابت مستقیم با قیمت اپل واچ باقی نگه دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید