اپل می خواهد یک پرینتر سه بعدیی برای چاپ بدنه فولادی ساعت های اپل واچ معرفی کند - تکفارس 
اپل می خواهد یک پرینتر سه بعدیی برای چاپ بدنه فولادی ساعت های اپل واچ معرفی کند - تکفارس 
اپل می خواهد یک پرینتر سه بعدیی برای چاپ بدنه فولادی ساعت های اپل واچ معرفی کند - تکفارس 

اپل می خواهد یک پرینتر سه بعدیی برای چاپ بدنه فولادی ساعت های اپل واچ معرفی کند

افشین نوری
۹ شهریور ۱۴۰۲ - 11:42
اپل واچ

مارک گورمن تحلیلگر بلومبرگ گفته است که اپل به دنبال استفاده از چاپگرهای سه بعدی برای ساخت شاسی ساعت‌های اپل واچ غیراولترا است.

استفاده از چاپگر سه بعدی باعث خواهد شد تا اپل برای ساخت شاسی این ساعت‌ها دیگر نیازی به بریدن صفحات فلزی نداشته باشد. این کار همچنین زمان ساخت ساعت‌های اپل واچ را کاهش خواهد داد و همچنین به محیط زیست کمک خواهد کرد.

ظاهرا اگر همه چیز خوب پیش برود اپل قصد دارد از این فناوری در ساخت قطعات سایر دستگاه‌های خود نیز استفاده کند. در گزارش امروز گفته شده است که اپل به مدت سه سال روی این فناوری کار می‌کند و در حال تست آن برای ساخت قاب‌های فولادی اپل واچ سری ۹ است که در روز ۱۲ سپتامبر به همراه نسل دوم اپل واچ اولترا و سری آیفون ۱۵ معرفی خواهند شد.

اپل احتمالا از چاپگر سه بعدی برای ساخت بدنه تیتانیومی اپل واچ اولترا هم استفاده خواهد کرد، اما انتظار می‌رود این کار تا سال ۲۰۲۴ انجام نشود.

با توجه به اینکه این فناوری یک تکنولوژی جدید است، اپل فعلا می‌خواهد از آن در محصولات با حجم کمتر استفاده کند. در حال حاضر اکثر مدل‌های اپل واچ دارای بدنه آلومینیومی هستند و به همین خاطر است که اپل در حال آزمایش چاپگر سه بعدی برای ساخت بدنه فولادی برای آن‌ها است.

اخیرا مارک گورمان تحلیلگر بلومبرگ در گزارش خود گفته است که اپل روی یک ساعت هوشمند جدید به نام اپل واچ X کار می کند و آن را به مناسبت ۱۰ سالگی اپل واچ معرفی خواهد کرد. با توجه به اینکه اپل واچ اصلی در سال ۲۰۱۴ معرفی و در سال ۲۰۱۵ عرضه شد، گورمان مطمئن نیست که اپل واچ X در سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ معرفی خواهد شد.

اپل ظاهرا قصد دارد کیس نازک‌تری برای اپل واچ X بسازد و همچنین از روش‌های دیگری برای اتصال بندها به آن استفاده کند. مکانیسم اتصال بندها به بدنه اپل واچ از زمان معرفی آن تغییری نکرده است و بندها می‌توانند با نسل‌های مختلف اپل واچ سازگار باشند.

به گفته گورمان، سیستم اتصال مغناطیسی جدید مدل X فضای زیادی را اشغال خواهد کرد که از آن برای بکارگیری باتری‌های بزرگتر استفاده خواهد شد. اپل واچ X همچنین ممکن است از فناوری نمایشگر microLED استفاده کند که رنگ و وضوح بالاتری نسبت به نمایشگرهای OLED دارد. این ساعت همچنین ممکن است اولین اپل واچ با قابلیت اندازه‌گیری فشار خون باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید