اشاره غیر مستقیم HMD به عرضه Nokia 5 (2018) - تکفارس 
اشاره غیر مستقیم HMD به عرضه Nokia 5 (2018) - تکفارس 
اشاره غیر مستقیم HMD به عرضه Nokia 5 (2018) - تکفارس 

اشاره غیر مستقیم HMD به عرضه Nokia 5 (2018)

میر مهدی حامی
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 13:02
اشاره غیر مستقیم HMD به عرضه Nokia 5 (2018) - تکفارس 

HMD Global ممکن است در شرف رونمایی از Nokia 5 (2018) باشد. تا کنون این شرکت فنلاندی نوکیا ۱، نوکیا ۶ (۲۰۱۸) (که در آمریکا به عنوان نوکیا ۶٫۱ شناخته می‌شود)، نوکیا ۷ پلاس و پرچمدار خود یعنی نوکیا ۸ سیروکو  را معرفی کرده است. و پس از تایید عرضه نسخه ۲۰۱۸ از نوکیا ۵، ۳ و ۲، اکنون به نظر می‌رسد که نوکیا ۵ (۲۰۱۸) اولین گوشی خواهد بود که رونمایی می‌شود.

Juho Sarvikas، مدیر اجرایی HMD Global، در پاسخ به یکی از کاربران توییتر که در مورد گوشی‌های آینده شرکت سوال کرده بود، گفت:  «با ما همراه باشید». در حال حاضر، این توییت هیچ اشاره‌ای به تاریخ انتشار خاصی ندارد، اما با توجه به مدل سال گذشته که در ماه ژوئن عرضه شد، به نظر می‌رسد که نسخه‌ی امسال می‌تواند دارای تاریخ عرضه مشابه باشد، که خبر آن احتمالا تا پایان ماه منتشر خواهد شد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد که Qualcomm Snapdragon 435 نامزد احتمالی برای پردازنده‌ی این دستگاه باشد که همراه با گزینه های ۲GB یا ۳GB RAM عرضه خواهد شد. علاوه بر این، به احتمال زیاد ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی نیز در دسترس خواهد بود، اگرچه که ممکن است یک مدل ۳۲ گیگابایتی نیز ارائه شود. انتظار می‌رود نوکیا ۵ بخشی از برنامه Android One گوگل باشد، به این معنی که احتمالا خبری از اندروید ۸٫۱ اوریو نخواهد بود.

نکته نهایی این است که نوکیا ۵ (۲۰۱۸) با همان قیمت مدل سال گذشته عرضه خواهد شد، به احتمال زیاد این دستگاه جدید باید حدود ۲۰۰ یورو یا حدود ۲۴۰ دلار هزینه داشته باشد. همچنین، این دستگاه به طور بالقوه می‌تواند به همراه نسخه‌های ۲۰۱۸ از گوشی‌های پایین رده نوکیا ۲ و ۳ رونمایی شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید