ایربادهای بی‌سیم Nothing Ear و Nothing Ear (a) معرفی شدند - تکفارس 
ایربادهای بی‌سیم Nothing Ear و Nothing Ear (a) معرفی شدند - تکفارس 
ایربادهای بی‌سیم Nothing Ear و Nothing Ear (a) معرفی شدند - تکفارس 

ایربادهای بی‌سیم Nothing Ear و Nothing Ear (a) معرفی شدند

افشین نوری
۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - 19:20
Nothing Ear

جدیدترین ایربادهای بی‌سیم شرکت Nothing در دو سبک با نام‌های Nothing Ear (a) به قیمت ۹۹ دلار و Nothing Ear به قیمت ۱۴۹ دلار معرفی شدند.

Nothing Ear جانشین مستقیم Ear (2) شده و Ear (a) یک ایرباد اقتصادی است. Nothing هوش مصنوعی ChatGPT را در این ایربادها ادغام کرده است.

Nothing Ear دارای درایورهای دینامیکی ۱۱ میلی‌متری با دیافراگم سرامیکی و دو دریچه اضافی برای بهبود جریان هوا است. این ایرباد از LHDC 5.0 و کدک LDAC پشتیبانی می‌کند و مجهز به یک الگوریتم Smart ANC است.

Nothing Ear

شرکت Nothing این ایرباد را با گزینه‌های کنترلی بیشتری از طریق Advanced Equalizer در اپلیکیشن Nothing X مجهز کرده است و می‌توان آن را از طریق اتصال بلوتوثی با سایر دستگاه‌ها جفت کرد. Nothing Ear دارای دوام باتری ۸.۵ ساعته بدون ANC (5.2 ساعت با ANC) و ۴۰.۵ ساعته در صورت استفاده از کیس شارژ است. این ایرباد را می‌توان از طریق شارژ سیمی USB-C و شارژ بی سیم تا ۲.۵ وات تغذیه کرد.

این ایرباد دارای رنگ‌های سفید و مشکی است و به‌زودی عرضه می‌شود.

از طرفی، ایرباد Nothing Ear (a) بسیاری از مشخصات کلیدی Nothing Ear را در خود دارد که شامل درایورهای دینامیک ۱۱ میلی‌متری و پشتیبانی از ANC و LDAC می‌شود. این ایرباد دارای کیس مستطیلی است و یک گزینه زردرنگ علاوه بر رنگ‌های سفید و مشکی دارد.

Nothing Ear

Ear (a) می‌تواند با یکبار شارژ تا ۹.۵ ساعت بدون ANC (5.5 ساعت با ANC) و تا ۴۲.۵ ساعت با کیس شارژ دوام بیاورد. این ایرباد فقط از شارژ سیمی USB-C پشتیبانی می‌کند.

Nothing Ear (a) به خاطر قیمت پایین‌تری که دارد فاقد EQهای سفارشی و دیافراگم سرامیکی است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید