ناتینگ فون ۲a در بنچمارک بالاتر از ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس قرار گرفت - تکفارس 
ناتینگ فون ۲a در بنچمارک بالاتر از ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس قرار گرفت - تکفارس 
ناتینگ فون ۲a در بنچمارک بالاتر از ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس قرار گرفت - تکفارس 

ناتینگ فون ۲a در بنچمارک بالاتر از ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس قرار گرفت

افشین نوری
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - 20:19
ناتینگ

در حالیکه گوشی اقتصادی ناتینگ فون ۲a قرار است به‌زودی معرفی شود، این گوشی اکنون در بنچمارک آنتوتو ظاهر شده است که عملکرد آن را نشان می‌دهد.

ناتینگ فون ۲a توانسته با عملکرد خوب خود در بخش‌های پردازنده، گرافیک، حافظه و تجربه کاربری بالاتر از گوشی‌های ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس و وان‌پلاس Nord CE 3 قرار بگیرد.

این گوشی در بنچمارک آنتوتو امتیاز ۷۳۸,۱۶۴ را کسب کرده که این امتیاز مجموع عملکرد پردازنده، گرافیک، حافظه و تجربه کاربری را در بر می‌گیرد. امتیاز این گوشی در تست پردازنده ۲۳۶,۷۸۸، در تست گرافیک ۱۸۰,۵۱۶ و در بخش‌های حافظه و تجربه کاربری به ترتیب ۱۳۷,۲۸۸ و ۱۸۳,۵۷۲ شده است. این در حالیست که امتیاز کلی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس ۷۱۴,۰۶۷ و وان پلاس نورد CE 3 برابر ۶۵۶,۳۵۱ است.

ناتینگ

ناتینگ فون ۲a احتمالا به تراشه دایمنسیتی ۷۲۰۰ مدیاتک مجهز خواهد بود، درحالیکه ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نیز از همین پردازنده استفاده می‌کند، اما وان‌پلاس Nord CE 3 از تراشه اسنپدراگون ۷۸۲ ۵G بهره می‌برد.

طبق اطلاعات فاش شده، این گوشی از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح ۱۰۸۴×۲۴۱۲ پیکسل استفاده خواهد کرد.

در پنل پشتی ناتینگ فون ۲a احتمالا یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۱.۵ اینچی S5KNG9 سامسونگ و یک سنسور فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۲.۷۶ اینچی S5KJN1 سامسونگ وجود خواهد داشت و در پنل جلو از یک دوربین سلفی با سنسور ۳۲ مگاپیکسلی IMX615 سونی استفاده خواهد کرد.

به نظر می‌رسد ناتینگ فون ۲a در چهار مدل برای بازارهای هند، اروپا، ژاپن و جهانی عرضه خواهد شد و دو رنگ سیاه و سفید خواهد داشت.

بد نیست بدانید که ناتینگ فون ۲ اخیرا معرفی شده که در مقایسه با نسل قبلی خود ارتقاهای قابل توجهی داشت. این گوشی هرچند از نظر ظاهری شبیه به فون ۱ به نظر می‌رسد، اما پنل پشتی آن گرد است که باعث راحت‌تر شدن کار با آن را خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید