ببینید: ناتینگ فون ۲a به نمایش گذاشته شد - تکفارس 
ببینید: ناتینگ فون ۲a به نمایش گذاشته شد - تکفارس 
ببینید: ناتینگ فون ۲a به نمایش گذاشته شد - تکفارس 

ببینید: ناتینگ فون ۲a به نمایش گذاشته شد

افشین نوری
۹ اسفند ۱۴۰۲ - 16:22
ناتینگ فون 2a

ناتینگ فون ۲a قرار است به‌زودی معرفی شود و حالا این گوشی در نمایشگاه MWC 2024 به نمایش گذاشته شده است که طراحی آن را به ما نشان می‌دهد.

گفته می‌شود در پنل پشتی ناتینگ فون ۲a از یک دوربین واید ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL S5KG9 و یک دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL JN1 استفاده خواهد شد و در پنل جلویی آن یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

بر اساس شایعات، این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی FHD+ AMOLED با نرخ نوساری ۱۲۰ هرتز خواهد بود و انرژی آن را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۴۵ وات تامین خواهد کرد. سایز این گوشی ظاهرا ۱۶۱.۷ در ۷۶.۳ در ۸.۵۵ میلی‌ متر و وزن آن ۱۹۰ گرم خواهد بود.

ناتینگ تائید کرده که ناتینگ فون ۲a از تراشه دایمنسیتی ۷۲۰۰ پرو مدیاتک بهره خواهد برد که ۱۸ درصد سریع‌تر از تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G در ناتینگ فون ۱ است و ۱۶ درصد انرژی کمتری مصرف می‌کند. دایمنسیتی ۷۲۰۰ پرو یک تراشه ۴ نانومتری با فرایند نسل دوم TSMC است.

سال گذشته گوشی ناتینگ فون ۲ معرفی شد. نمایشگر این گوشی یک پنل ۶.۷ اینچی LTPO OLED با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱-۱۲۰ هرتز است. بریدگی هول پانچ در قسمت مرکزی بالای نمایشگر قرار دارد و میزبان یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با سنسور IMX615 سونی و قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰p با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه است.

در داخل نانینگ فون ۲ از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ استفاده شده که جایگزین اسنپدراگون ۷۷۸Gپلاس در فون ۱ شده است. باتری گوشی ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که با سرعت ۴۵ وات در حالت سیمی و ۱۵ وات در حالت بی‌سیم شارژ خواهد شد. در بخش نرم افزار هم رابط Nothing OS 2.0 بر پایه اندروید ۱۳ اجرا می‌شود.

ناتینگ فون ۲ در رنگ‌های سفید و خاکستری ارائه شده و قیمت آن از ۵۹۹ دلار/۵۷۹ پوند/۶۷۹ یورو برای نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایتی شروع می‌شود. یک نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۶۹۹ دلار/۶۲۹ پوند/۷۲۹ یورو و یک نسخه ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی با قیمت ۷۹۹ دلار/۶۹۹ پوند/۸۴۹ یورو نیز وجود دارند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید