تراشه ناتینگ فون ۲a مشخص شد - تکفارس 
تراشه ناتینگ فون ۲a مشخص شد - تکفارس 
تراشه ناتینگ فون ۲a مشخص شد - تکفارس 

تراشه ناتینگ فون ۲a مشخص شد

افشین نوری
۱ اسفند ۱۴۰۲ - 16:19
ناتینگ فون 2a

ناتینگ با انتشار یک ویدیو تائید کرده که گوشی ناتینگ فون ۲a از پردازنده دایمنسیتی ۷۲۰۰ پرو مدیاتک بهره خواهد برد.

با توجه به اینکه دو گوشی قبلی ناتینگ یعنی ناتینگ فون ۱ و ۲ به‌ترتیب دارای تراشه‌های اسنپدراگون ۷۷۸G پلاس و اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ بودند، ناتینگ فون ۲a اولین گوشی این شرکت با تراشه مدیاتک خواهد بود.

مدیر بازاریابی محصولات ناتینگ در این ویدئو گفته است که دایمنسیتی ۷۲۰۰ پرو از چند جنبه با تراشه دایمنسیتی ۷۲۰۰ متفاوت است. به گفته او، اجزای خاصی مانند چیپ IC نمایشگر و مودم دایمنسیتی ۷۲۰۰ پرو ۱۰ درصد کارآمدتر هستند. ناتینگ همچنین چند قابلیت‌های نرم‌افزاری را برای این تراشه توسعه داده است که یکی از آن‌ها قابلیت Smart Clean است.

به نظر می‌رسد دایمنسیتی ۷۲۰۰ پرو در بقیه مشخصات با تراشه دایمنسیتی ۷۲۰۰ یکسان خواهد بود. بنابراین ما این تراشه دارای دو هسته Cortex-A715 و شش هسته Cortex-A510 به همراه گرافیک Mali-G610 MC4 خواهد بود.

مدیر بازاریابی محصولات ناتینگ گفته است که دایمنسیتی ۷۲۰۰ پرو به این دلیل انتخاب شده است برای اینکه این شرکت به‌دنبال «بهترین عملکرد ممکن» برای کاربران خود است.

ناتینگ تراشه ناتینگ فون ۲a را از بین سه تراشه دایمنسیتی ۷۲۰۰ پرو، اسنپدراگون ۷s نسل ۲ و اسنپدراگون ۷۸۲G انتخاب کرده است. مدیر بازاریابی ناتینگ تائید کرد که دو تراشه‌ اسنپدراگون عملکرد پایین‌تری نسبت به تراشه مدیاتک داشتند.

طبق اطلاعات فاش شده، این گوشی از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح ۱۰۸۴×۲۴۱۲ پیکسل استفاده خواهد کرد.

در پنل پشتی ناتینگ فون ۲a احتمالا یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۱.۵ اینچی S5KNG9 سامسونگ و یک سنسور فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۲.۷۶ اینچی S5KJN1 سامسونگ وجود خواهد داشت و در پنل جلو از یک دوربین سلفی با سنسور ۳۲ مگاپیکسلی IMX615 سونی استفاده خواهد کرد.

به نظر می‌رسد ناتینگ فون ۲a در چهار مدل برای بازارهای هند، اروپا، ژاپن و جهانی عرضه خواهد شد و دو رنگ سیاه و سفید خواهد داشت.

نظر شما در مورد تراشه انتخابی فون ۲a چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید