تصاویر و مشخصات ایرباد بی سیم Nothing Ear (2) فاش شد - تکفارس 
تصاویر و مشخصات ایرباد بی سیم Nothing Ear (2) فاش شد - تکفارس 

تصاویر و مشخصات ایرباد بی سیم Nothing Ear (2) فاش شد

افشین نوری
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - 11:18
Nothing Ear (2)

دیروز کارل پای مدیرعامل شرکت ناتینگ رندرهای رسمی ایرباد Nothing Ear (2) را منتشر کرد. این ایرباد جایگزین Nothing Ear (1) خواهد شد و بهبودهای قابل توجهی نسبت به آن خواهد داشت. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این ایرباد از نظر ظاهری شبیه به مدل قبلی خود خواهد بود.

Nothing Ear (2)

ایرباد Nothing Ear (2) از همان طراحی نیمه شفاف بهره خواهد برد و ارتقاهای خوبی را ارایه خواهد کرد. نکته جالب اینکه وزن این ایرباد از ۴.۷ گرم در مدل قبلی به ۴.۵ گرم کاهش خواهد یافت اما سایز آن همچنان ۱۱.۶ میلیمتر خواهد بود.

این ایرباد در بخش باتری هم ارتقاهایی خواهد داشت و از یک باتری بزرگتر با حداکثر دوام ۳۶ ساعت بهره خواهد برد. انتظار می‌رود ایرباد نسل بعد ناتینگ از قابلیت نویز کنسلینگ فعال پشتیبانی کند و امکان اتصال همزمان به دو دستگاه را داشته باشد.

موسس وان پلاس، کارل پی مدت‌ها پیش و در سال گذشته میلادی تایید کرد که شرکت استارت آپ او با نام ناتینگ (Nothing) کار خود را آغاز کرده است. او مدتی بعد اعلام کرد که این شرکت در حال برنامه‌ریزی است تا اولین جفت از ایربادهای بی‌سیم خود را طراحی و به بازار عرضه کند.

در نهایت تایید شد که این شرکت به دنبال ساخت یک اکوسیستم از محصولات گوناگون است که در ارتباط با یکدیگر فعالیت خواهند کرد.

پیش‌بینی می‌شود قیمت Nothing Ear (2) حدود ۱۴۹ دلار باشد و از این نظر تفاوتی با مدل قبلی خود نخواهد داشت. این ایرباد قرار است در روز دوم فروردین رونمایی شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید