اطلاعات اولین محصولات برند CMF شرکت ناتینگ لو رفت - تکفارس 
اطلاعات اولین محصولات برند CMF شرکت ناتینگ لو رفت - تکفارس 
اطلاعات اولین محصولات برند CMF شرکت ناتینگ لو رفت - تکفارس 

اطلاعات اولین محصولات برند CMF شرکت ناتینگ لو رفت

افشین نوری
۷ شهریور ۱۴۰۲ - 10:15
ناتینگ

شرکت ناتینگ اخیرا از برند جدید خود با نام CMF by Nothing رونمایی کرد. حالا اطلاعات اولین محصولات این برند فاش شده است.

امروز تصاویری از یک ایرباد و یک ساعت هوشمند به‌همراه یک شارژر ۶۵ واتی GaN منتشر شده است. اینها ظاهرا اولین محصولات CMF خواهند بود که در ۲۶ سپتامبر معرفی خواهند شد.

اولین ساعت هوشمند CMF با نام Watch Pro ظاهرا در هند با قیمت ۴۵۰۰ روپیه (۵۴ دلار)، ایرباد CMF با قیمت ۳۵۰۰ روپیه (۴۲ دلار) و شارژر CMF با قیمت ۳۰۰۰ روپیه (۳۶ دلار) عرضه خواهند شد. البته ساعت Watch Pro با قیمت ۶۹ دلار در سطح جهانی قابل دسترس خواهد بود.

ناتینگ

ساعت Watch Pro مجهز به یک نمایشگر ۱.۹۶ اینچی AMOLED با قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن (AOD)، بدنه آلیاژ آلومینیومی، حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت، نرخ نوسازی ۵۰ هرتز، بیش از ۱۰۰ واچ‌فیس و ۱۱۰ حالت ورزشی خواهد بود. این ساعت همچنین دارای قابلیت اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، ردیابی خواب، مانیتور استرس، تماس بلوتوثی ۵.۳ با قابلیت کاهش نویز هوش مصنوعی، استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، GPS و باتری ۳۳۰ میلی‌آمپرساعتی برای ۱۳ روز استفاده خواهد بود.

ناتینگ

ایرباد Buds Pro نیز از فناوری‌های ANC 45dB و Ultra Bass در کنار ۱۱ ساعت گوش دادن به موزیک (در صورت خاموش بودن ANC)، باتری ۵۵ میلی‌آمپرساعتی، درایورهای داینامیک ۱۰ میلی‌متری، ۳ میکروفون HD در هر گوشی، الگوریتم Clear Calls، قابلیت شارژ سریع (۱۰ دقیقه ۳.۵ ساعت استفاده) از طریق کیس ۴۶۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و استاندارد IP54 بهره خواهد برد.

ناتینگ

شارژر CMF نیز از قابلیت‌های USB PD 3.0، Qualcomm QuickCharge 4.0+/3.0/2.0، شارژ دستگاه‌های اپل در ۲.۴ آمپر، سامسونگ با ۹V2A و همچنین SCP، FCP، PPS و DCP پشتیبانی خواهد کرد و قیمت اولیه آن ۲۴۹۹ روپیه (۳۰ دلار) خواهد بود.

این محصولات از نظر طراحی کاملا متفاوت از طراحی شفاف محصولات اصلی ناتینگ هستند و به نظر می‌رسد که برند CMF by Nothing کلا در مورد رنگ‌های روشن خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید