مشخصات گوشی اقتصادی ناتینگ فون ۲a فاش شد - تکفارس 
مشخصات گوشی اقتصادی ناتینگ فون ۲a فاش شد - تکفارس 
مشخصات گوشی اقتصادی ناتینگ فون ۲a فاش شد - تکفارس 

مشخصات گوشی اقتصادی ناتینگ فون ۲a فاش شد

افشین نوری
۴ دی ۱۴۰۲ - 09:00
ناتینگ فون ۲

گوشی میان‌رده ناتینگ فون ۲a قرار است معرفی کرد و حالا مشخصات فنی آن فاش شده است. گفته می‌شود این گوشی در رویداد MWC 2024 معرفی خواهد شد.

طبق اطلاعات امروز، این گوشی از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح ۱۰۸۴×۲۴۱۲ پیکسل استفاده خواهد کرد که تبن نمایشگر ظاهرا توسط شرکت‌های BOE و Visionox ساخته حواهد شد.

همچنین تراشه ناتینگ فون ۲a دایمنسیتی ۷۲۰۰ خواهد بود که یک پردازنده میان‌رده است. در پنل پشتی آن احتمالا یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۱.۵ اینچی S5KNG9 سامسونگ و یک سنسور فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۲.۷۶ اینچی S5KJN1 سامسونگ وجود خواهد داشت و در پنل جلو از یک دوربین سلفی با سنسور ۳۲ مگاپیکسلی IMX615 سونی استفاده خواهد کرد.

به نظر می‌رسد ناتینگ فون ۲a در چهار مدل برای بازارهای هند، اروپا، ژاپن و جهانی عرضه خواهد شد و دو رنگ سیاه و سفید خواهد داشت.

بد نیست بدانید که ناتینگ فون ۲ اخیرا معرفی شده که در مقایسه با نسل قبلی خود ارتقاهای قابل توجهی داشت. این گوشی هرچند از نظر ظاهری شبیه به فون ۱ به نظر می‌رسد، اما پنل پشتی آن گرد است که باعث راحت‌تر شدن کار با آن را خواهد شد.

طراحی Glyph هم ارتقا یافته و حالا متشکل از ۱۱ نوار LED با ۳۳ منطقه روشنایی است. این نوارها موارد استفاده جدیدی برای نمایش نوتیفیکیشن‌های مختلفی مثل کنترل صدا یا اندیکاتورهای تایمر خواهند داشت.

شما می‌توانید اپلیکیشن‌های خاصی را به LEDهای بالا سمت چپ اختصاص دهید و از طرفی هم شرکت ناتیمگ SDK و API رابط Glyph را برای توسعه دهندگان باز کرده و ما احتمالاً شاهد موارد استفاده دیگری برای آن در آینده خواهیم دید.

نمایشگر این گوشی یک پنل ۶.۷ اینچی LTPO OLED با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱-۱۲۰ هرتز است. بریدگی هول پانچ در قسمت مرکزی بالای نمایشگر قرار دارد و میزبان یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با سنسور IMX615 سونی و قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰p با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید