اسپاتیفای قابلیت جذاب AI Playlist را معرفی کرد - تکفارس 
اسپاتیفای قابلیت جذاب AI Playlist را معرفی کرد - تکفارس 
اسپاتیفای قابلیت جذاب AI Playlist را معرفی کرد - تکفارس 

اسپاتیفای قابلیت جذاب AI Playlist را معرفی کرد

علیرضا بیات
۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - 08:04
AI Playlist

اسپاتیفای لیست پخش آهنگ مبتنی بر هوش مصنوعی با نام AI Playlist عرضه کرده که ویژگی تولید لیست آهنگ بر پایه دستورات متنی است.

سرویس استریم آهنگ اسپاتیفای از ورژن بتای لیست آهنگ مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی کرده است که اجازه می‌دهد کاربران لیست مورد نظر خود را با یک دستور متنی کوتاه ایجاد نمایند.

با لیست پخش آهنگ مبتنی بر هوش مصنوعی کاربران می‌توانند با تعیین ویژگی‌های مختلفی مانند:‌ ژانرها، احساسات و شخصیت‌ها فهرست پخش تولید کنند. نمونه‌هایی از این دستورات عبارتند از موسیقی غمگین برای نقاشی در حال محو شدن، یا موسیقی آرامش‌بخش برای آرامش در طول فصل آلرژی، هستند.

نسخه بتا ویژگی لیست پخش آهنگ مبتنی بر هوش مصنوعی برای مشترکین پریمیوم اسپاتیفای در بریتانیا و استرالیا در دستگاه‌های اندروید و آی او اس در دسترس است. برای استفاده از آن کاربران باید به بخش ‘’+’’ در کتابخانه خود رفته و گزینه AI Playlist‌ را انتخاب کنند.

هشدار یوتیوب به OpenAI: از ویدیوهای ما برای آموزش هوش مصنوعی استفاده نکنید

سپس کاربران می‌توانند از نمونه‌های دستوری آماده استفاده نمایند و یا دستورات خود را تولید کنند که می‌تواند به صورت پیش‌نمایش، ویرایش شده و ذخیره شده باشند.

این ویژگی بیش از یک سال پس از عرضه AI DJ از سمت اسپاتیفای صورت می‌پذیرد که به طور خودکار انتخاب‌های موسیقی بر اساس آهنگ‌های گوش داده شده و ترجیحات موسیقی کاربر ایجاد می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید