مدیرعامل اسپاتیفای خبر از قابلیت جدید Your Offline Mix داد - تکفارس 
مدیرعامل اسپاتیفای خبر از قابلیت جدید Your Offline Mix داد - تکفارس 

مدیرعامل اسپاتیفای خبر از قابلیت جدید Your Offline Mix داد

افشین نوری
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - 09:28
اسپاتیفای

مدیرعامل اسپاتیفای خبر از یک قابلیت جدید به نام Your Offline Mix برای این پلتفرم محبوب استریم موزیک داده است. این قابلیت نحوه لذت بردن کاربران از موزیک را به‌ویژه در زمان‌هایی که دسترسی به اینترنت محدود است متحول خواهد کرد. اسپاتیفای با این قابلیت، گام بزرگی برای ارائه یک تجریه موسیقایی بی‌وقفه برخواهد داشت.

قابلیت Your Offline Mix در واقع یک پلی لیست خاص است که امکان دسترسی آفلاین و شخصی‌سازی شده به موزیک‌ها را فراهم خواهد کرد. الگوریتم‌های اسپاتیفای با آنالیز عادت‌های شنیداری کاربران و ترجیهات موسیقایی و ژانرهای موردعلاقه آن‌ها، یک پلی‌لیست منحصربه‌فرد درست خواهند کرد که حتی در شرایط اتصالی ضعیف قادر به پخش خواهد بود.

این قابلیت همچنین برای افرادی که در مناطق دوردست با اتصال اینترنت محدود زندگی می‌کنند بسیار مفید خواهد بود. به هر حال، این قابلیت برای کسانی که به دنبال تجربه بی‌وقفه موزیک صرفنظر از مکان خود هستند یک گزینه ایده‌ال خواهد بود. این قابلیت انعطاف‌پذیری و آزادی عمل بیشتری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

قابلیت دیگری نیز به نام Cross-Device Synchronization نیز ارائه خواهد شد که می‌تواند ترکیب خوبی برای قابلیت Your Offline Mix باشد و کاربران دیگر نیاز به دانلود دستی پلی‌لیست Offline Mix خود نخواهند بود بلکه این لیست به‌طور خودکار در بین گوشی‌ها و لپ‌تاپ‌های آن‌ها همگام‌سازی خواهد شد.

اسپاتیفای اخیرا رابط کاربری خود را بازطراحی کرده است و تا حدودی آن را شبیه به تیک تاک و اینستاگرام کرده است بطوریکه آهنگ‌ها و آلبوم‌های جدید به‌صورت فید در صفحه هوم این برنامه ظاهر خواهند شد. اسپاتیفای با ارایه این قابلیت قصد دارد کشف موسیقی‌های جدید را برای کاربران راحت‌تر کند. 

اسپاتیفای در طول سال‌های گذشته سرمایه‌گذاری زیادی روی محصولات مختلف از جمله پادکست‌ها، کتاب‌های صوتی و پخش‌های زنده گذاشته است و حالا کاربران می‌توانند به همه این قابلیت‌ها در یک اپلیکیشن واحد دسترسی داشته باشند. 

اسپاتیفای همچنین یک قابلیت هوش مصنوعی به نام Smart Shuffle  ارایه کرده است که به‌طور هوشمند آهنگ‌هایی را  پلی‌لیست‌های شما اضافه خواهد کرد. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که قابلیت جدید اسپاتیفای چه زمانی به ‌طور عمومی عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.