معرفی ۱۰ پادکست بسیار شنیدنی و سرگرم کننده؛ وقتی نمی‌توانی ببینی، بشنو!‌ - تکفارس 
معرفی ۱۰ پادکست بسیار شنیدنی و سرگرم کننده؛ وقتی نمی‌توانی ببینی، بشنو!‌ - تکفارس 
معرفی ۱۰ پادکست بسیار شنیدنی و سرگرم کننده؛ وقتی نمی‌توانی ببینی، بشنو!‌ - تکفارس 

معرفی ۱۰ پادکست بسیار شنیدنی و سرگرم کننده؛ وقتی نمی‌توانی ببینی، بشنو!‌

سپهر بندزر
۳ مرداد ۱۴۰۲ - 16:28
معرفی ۱۰ پادکست برتر

پادکست در زمره محتواهای شنیدنی قرار می‌گیرد که موضوعات مختلفی را در قالب داستان واقعی یا غیر واقعی برای شنونده نقل می‌کند. امروزه، پادکست و پادکست سریالی یکی از مهم‌ترین محتواهای سرویس‌های موسیقی به شمار می‌روند که مورد توجه طیف گسترده‌ای از کاربران قرار می‌گیرند و در این مطلب قصد داریم تا به معرفی ۱۰ پادکست سریالی بپردازیم که موضوعات اجتماعی مهیجی را به میان می‌کشند.

People Who Knew Me

پادکست سریالی

در این پادکست، رزاموند پایک به عنوان شخصیت امیلی گویندگی می‌کند. خانمی که مرگ ساختگی خود را برای بخش ۹/۱۱ اعلام کرده و تا مدت‌ها به زندگی زیبای خود مشغول می‌شود. با اینحال، این زندگی آنقدراهم که فکر می‌کنیم لذتبخش جلو نمی‌رود و با دچار شدن به سرطان سینه تلاش می‌کند تا با گذشته خود روبرو شود.

این پادکست براساس کتابی از Kim Hooper است که با انتشار در سال ۲۰۱۶ در باب توجهات قرار گرفت و با نام People Who Knew Me در حال آماده شدن است. هر قسمت از این پادکست بین ۱۴ تا ۱۸ دقیقه است و در وبسایت BBC در دسترس قرار دارد.


Smoke Screen: Just Say Youre Sorry

پادکست سریالی

این پادکست تحقیقاتی روی موضوعات مختلفی فعالیت می‌کند و در این بخش تمرکز خود را روی جیمز هالند گذاشته است. فردی که به عنوان رام کننده قاتلان سریالی شناخته می‌شود و Maurice Chammah قصد دارد تا دلیل تخصص او در دریافت اطلاعات و اعتراف گیری را بداند. این پادکست در سرویس‌هایی مانند: اپل پادکست و اسپاتیفای در دسترس قرار دارد و محتوای ارزشمندی را برای شنونده به ارمغان می‌آورد.


The Fighty Pucks

پادکست سریالی

Claire Crofton داستان سرگرم کننده‌ای را درباره تیم خشنی از هاکی تعریف می‌کند که توسط AJ Galante مدیریت می‌شود. در این پادکست، شنونده داستان‌های هیجان‌ انگیز و گیرایی از AJ باشید؛ از جمله زمانیکه که (راک) به جشن تولد او می‌آید. قسمت‌های این پادکست به شکل هفتگی منتشر می‌شوند.


Retold: The Stoner Arms Dealers

پادکست سریالی

در این پادکست به موفقیت دو بچه می‌پردازیم که به یکباره به دلال اسلحه تبدیل شدند. این داستان متفاوت را James McAvoy روایت می‌کند و تمرکز خود را روی دو فرد Efrain Diveroli و David Packouz می‌گذارد. بنابر آخرین اخبار، زمانیکه آنها درحال خوردن سوشی بودند، منابع اسلحه آنها توقیف شد که همین اتفاق هیجان پادکست را دوچندان می‌کند.


Scamanda

پادکست سریالی

قبل از اینکه زندگی ما درگیر اینستاگرام شود، خانم جوانی به نام Amanda Riley موضوع درگیری با سرطان خود را از طریق وبلاگ خود با مردم در میان می‌گذارد. در این پادکست ۸ قسمتی ، چارلی وبستر واقعیت کلاهبرداری رایلی از مردم را آشکار می‌کند؛ کلاهبرداری ۱۰۰ هزار دلاری که از مردم جمع آوری شد، اما هیچ وقت به دستش نرسید.


Modern Love

پادکست سریالی

پادکست Modern Love یکی از پادکست‌های سریالی محبوب نیویورک تایمز محسوب می‌شود که به عشق و داستان‌های عاطفی در موضوعات مختلف می‌پردازد. در این پادکست، با داستان‌هایی از عشق روبرو خواهید شد که وجود آنها بعید به نظر می‌رسد و داستان‌هایی که به روابط از هم پاشیده اطراف می‌پردازد.

به علاوه، اگر قلب شکسته‌ای دارید که دوست دارید آنرا التیام ببخشید و یا دردهای گذشته را دوباره زنده کنید، بدون شک چند نمونه از داستان این پادکست نیز برای شما در نظر گرفته شده اند.


Terrible Thanks for Asking

پادکست سریالی

زمانیکه قصد دارید تکه‌های زندگی خود را کنار هم بچینید، چیزیکه به آن نیاز دارید، تخلیه روانی است. ما در این پادکست شنونده داستان خودبینی، اما سادگی نورا مکیرنی هستیم، نویسنده‌ای که با دو کتاب Bad Vibes Only و No happy Endings به شهرت رسید.

اگر همه ما تمامی حقایق موجود در دوران سختی زندگی خود را به دیگران بگوییم چه خواهد شد؟ هر بخش از این پادکست به فروپاشی روابط عاطفی افراد و مشکلات بسیاری می‌پردازد که باید با نگرش متفاوت به هر کدام نگاه کنیم و خوش بین باشیم.


This is Why

Laura Lane و Angela Spera دو کمدین محبوب در این پادکست هستند که نکات کاربردی را در زمینه دوست یابی و برقراری ارتباط با دوستان در اختیار شما قرار می‌دهند و به بررسی اخبار حوزه موسیقی، سیاست،فرهنگ و تیترهای خبری می‌پردازند. این پادکست برنده جایزه RTDNA شده و با پوشش دادن محتواهای مختلف مورد توجه علاقمندان واقع شده است.


The Bounce back Podcast

پادکست سریالی

این پادکست با میزبانی Laura Yates در هر قسمت به روش‌هایی برای بازگشت به زندگی دوست داشتنی و ارزشمند می‌پردازد. به علاوه، پرداختن به موضوعاتی مانند: برقراری ارتباط، شغل، سلامت و موضوعات دیگر نیز در دستور کار او قرار دارد. زمان صرف شده برای هر قسمت از پادکست متفاوت است و از ۶ دقیقه تا ۵۶ دقیقه برآورد می‌شود.


Call Your Girlfriend

اگر از تمامی موارد بالا خوشتان نیامد، این پادکست در هسته خود المان‌هایی از دوستی‌های نزدیک دارد که در هفت سال گذشته تابحال بیش از ۳۵۰ قسمت از آن ساخته شده است. در این پادکست، طیف متنوعی از میهمانان حضور دارند که در موضوعات مختلفی صحبت می‌کنند و شنیدن قسمت‌های آن خالی از لطف نیست.


مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید