اگر می‌خواهید یک تجربه بدون تبلیغات در فیس بوک و اینستاگرام داشته باشید اکنون باید هزینه آن را پرداخت کنید - تکفارس 
اگر می‌خواهید یک تجربه بدون تبلیغات در فیس بوک و اینستاگرام داشته باشید اکنون باید هزینه آن را پرداخت کنید - تکفارس 
اگر می‌خواهید یک تجربه بدون تبلیغات در فیس بوک و اینستاگرام داشته باشید اکنون باید هزینه آن را پرداخت کنید - تکفارس 

اگر می‌خواهید یک تجربه بدون تبلیغات در فیس بوک و اینستاگرام داشته باشید اکنون باید هزینه آن را پرداخت کنید

افشین نوری
۹ آبان ۱۴۰۲ - 09:41
اینستاگرام

متا به عنوان شرکت مادر فیس‌بوک و اینستاگرام اعلام کرد که اشتراک‌های بدون تبلیغات را برای دو پلتفرم محبوب خود در اروپا ارائه کرده است. سرویس اشتراک جدید در واقع پاسخی است به قانون جدید اتحادیه اروپا که شرکت‌ها را ملزم می‌کند تا راهی برای جلوگیری از نمایش تبلیغات به کاربران ارائه دهند.

به گفته متا، هزینه اشتراک بدون تبلیغات در نسخه وب، ۹.۹۹ یورو (۱۰.۶۱ دلار) در ماه و در اندروید یا آی اواس، ۱۲.۹۹ یورو (۱۳.۸۰ دلار) در ماه است. دلیل تفاوت قیمت‌ها به خاطر هزینه ‌ای اضافی است که گوگل و اپل در پلتفرم‌های خود دریافت می کنند.

با توجه به اینکه متا اکنون یک اکوسیستم یکپارچه دارد، خرید یک اشتراک می‌تواند تمام اکانت‌های فیس بوک و اینستاگرام شما پوشش دهد. شما از ۱ مارس ۲۰۲۴، باید ماهانه ۶ یورو اضافی از طریق وب و ۸ یورو در ماه از طریق اندروید یا آی اواس برای هر حساب اضافی پرداخت کنید.

این سرویس علاوه بر حذف تبلیغات، از ردیابی متا برای تبلیغات جلوگیری می کند. این یک گزینه عالی برای کاربرانی است که نگران حریم خصوصی آنلاین خود هستند.

سرویس جدید متا در حال حاضر فقط در اتحادیه اروپا قابل دسترس است، اما متا ممکن است آن را در سایر مناطق میز ارائه کند. متا همچنین قصد دارد قابلیت جدیدی معرفی کند که در حال حاضر در پلتفرم X موجود است: فیدهای فقط تائید شده.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام گفته است که این شرکت در حال تست این قابلیت است که فقط پست‌های افراد تائید شده را در فید دیگران نشان دهد. به گفته موسری، یک گزینه جدید Meta Verified در قسمت Following و Favorites برای کاربران اینستاگرام نمایش داده خواهد شد تا به آنها اجازه داده شود بین دو نوع فید سوئیچ کنند.

گفتنی است سرویس Meta Verified که در اوایل سال جاری ارائه شد، با قیمت ۱۱.۹۹ دلار برای نسخه وب و ۱۴.۹۹ دلار برای اپلیکیشن قابل دسترس است.

در هر حال باید ببینیم بازخورد کاربران نسبت به قابلیت جدید اینستاگرام چگونه خواهد بود. همچنین برخی کاربران اینستاگرام یک قابلیت جدید دریافت کرده‌اند که به آنها اجازه می‌دهد تا یک نظرسنجی در قسمت نظرات پست های خود ایجاد کنند. این قابلیت فعلا برای همه کاربران در دسترس نیست، بلکه فقط برای تعدادی از خالقان محتوا قابل دسترس است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید