پانوس پانای مدیر ارشد محصولات مایکروسافت استعفا داد - تکفارس 
پانوس پانای مدیر ارشد محصولات مایکروسافت استعفا داد - تکفارس 
پانوس پانای مدیر ارشد محصولات مایکروسافت استعفا داد - تکفارس 

پانوس پانای مدیر ارشد محصولات مایکروسافت استعفا داد

افشین نوری
۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - 18:13
پانوس پانای

پانوس پانای مدیر ارشد محصولات مایکروسافت تائید کرد که از مایکروسافت جدا شده است. این خبر چند روز قبل از برگزاری رویداد مایکروسافت در شهر نیویورک برای معرفی محصولات جدید سرفیس منتشر می‌شود.

پانای حدود ۲۰ سال در مایکروسافت حضور داشته است و از سال ۲۰۰۴ کار خود را به عنوان مدیر برنامه گروه شروع کرد. او پس از هشت سال فعالیت به عنوان معاون دستگاه‌های مایکروسافت، به سمت مدیر ارشد محصولات این شرکت در سال ۲۰۱۸ منصوب شد. پانای در طول مدت حضورش در مایکروسافت، به خاطر ارائه‌های پرهیجان محصولات سرفیس مشهور شده بود.

پانای خبر استعفای خود را امروز از طریق توییتر اعلام کرد و گفت: «پس از ۱۹ سال کار در مایکروسافت، تصمیم گرفتم فصل تازه‌ای را شروع کنم. من همیشه قدردان مایکروسافت و کسانی که افتخار ساختن محصولات این شرکت را با آنها داشته‌ام خواهم بود.»

مایکروسافت هم این خبر را تائید کرده و ساتیا نادلا مدیرعامل این شرکت در بیانیه‌ای گفته است: «پانوس از تو به خاطر تاثیری که در دو دهه گذشته بر محصولات و شرکت ما داشته‌ای متشکرم،. من از تمام کارهایی که برای مایکروسافت و مشتریان‌مان انجام دادی سپاسگزارم.»

این خبر در حالی منتشر می‌شود که اخیرا یکی دیگر از مدیران ارشد مایکروسافت نیز از این شرکت جدا شده بود. مایکروسافت قصد دارد به‌زودی قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی جدیدی به ویندوز ۱۱ اضافه بکند. این شرکت همچنین قابلیت‌های امنیتی جدیدی به این سیستم‌عامل اضافه خواهد کرد که از کاربران در برابر فیشینگ و بدافزارها محافظت خواهند کرد.

پانوس پانای اخیرا گفته بود که قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی ویندوز ۱۱ شامل شفافیت صدا، تماس چشمی، فریم‌های خودکار و پس‌زمینه تار خواهند یود و این قابلیت‌ها باعث بهبود تجربه تماس‌های ویدیویی کاربران در برنامه تیمز خواهند شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید