جنرال موتورز از چت بات هوش مصنوعی گوگل در سرویس OnStar استفاده می کند - تکفارس 
جنرال موتورز از چت بات هوش مصنوعی گوگل در سرویس OnStar استفاده می کند - تکفارس 
جنرال موتورز از چت بات هوش مصنوعی گوگل در سرویس OnStar استفاده می کند - تکفارس 

جنرال موتورز از چت بات هوش مصنوعی گوگل در سرویس OnStar استفاده می کند

مهدی حلوائی
۸ شهریور ۱۴۰۲ - 10:00
جنرال موتورز

کمپانی خودروسازی جنرال موتورز امروز اعلام کرد که از چت بات هوش مصنوعی گوگل کلود، با نام DialogFlow، در سرویس آن‌استار (OnStar) خود استفاده می‌کند.

مطالب مرتبط:

سرویس آن‌استار شرکت جنرال موتورز به عنوان دستیار راننده عمل کرده و از سال ۲۰۲۲ تا به حال از الگوریتم‌های تشخیص نیت چت بات هوش مصنوعی گوگل کلود استفاده می‌کرد اما از این پس امکان پاسخگویی به برخی از درخواست‌های راننده، مانند کمک به مسیریابی را نیز خواهد داشت. این شرکت قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ یک سرویس اشتراکی ۲۵ میلیارد دلاری را راه‌اندازی کند و ارتقای سرویس آن‌استار نیز بخشی از همین برنامه است.

جنرال موتورز از سال ۲۰۱۹ چندین خودروی مجهز به سرویس‌های گوگل را روانه‌ی بازار کرده و کاربران این خودروها می‌توانند از بخش سیستم اطلاعات و سرگرمی آن‌ها به سرویس‌هایی مانند گوگل مپس، گوگل پلی، گوگل اسیستنت دسترسی داشته باشند. این شرکت در ماه آپریل اعلام کرد که سرویس‌های گوگل را جایگزین نرم‌افزارهای اپل کارپلی (Apple CarPlay) و اندروید اتو (Android Auto) می‌کند.

به‌ ادعای جنرال موتورز، دستیار مجازی آن‌استار با کمک DialogFlow ماهانه‌ پاسخگوی بیش از ۱ میلیون کاربر در ایالات متحده و کانادا خواهد بود. در حال حاضر بیشتر خودروهای ۲۰۱۵ به بعد این شرکت از سرویس آن‌استار بهره می‌برند. چت بات هوش منصوعی گوگل باعث شده تا این دستیار مجازی درک بهتری از درخواست کاربران داشته باشد و پاسخگویی آن نیز بهتر از قبل شود.

علاوه بر مسیریابی، چت بات آن‌استار توانایی پاسخگویی به سوالات ساده و شناسایی اصطلاحات و کلماتی که ممکن است به وجود شرایط اضطراری اشاره داشته باشند و برقراری بلافاصله‌ی تماس با مشاوران را نیز دارد. این چت بات همچنین می‌تواند به سوالات مربوط به خودروهای شرکت جنرال موتورز و نحوه‌ی استفاده از ویژگی‌های آن‌ها پاسخ بدهد.

منبع: TechCrunch

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید