قیمت پیکسل ۸a گوگل فاش شد - تکفارس 
قیمت پیکسل ۸a گوگل فاش شد - تکفارس 
قیمت پیکسل ۸a گوگل فاش شد - تکفارس 

قیمت پیکسل ۸a گوگل فاش شد

فرشاد مکوندی
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 18:40
قیمت پیکسل 8a

در یک افشاگری جدید قیمت پیکسل ۸a، میانرده جدید شرکت گوگل فاش شده است و احتمالا این گوشی قیمتی بالاتر از نسل قبل خود خواهد داشت.

ظاهرا مدل ۱۲۸ گیگابایتی پیکسل ۸a با قیمت ۷۰۹ دلار کانادا (۵۱۴ دلار آمریکا) عرضه خواهد شد؛ در حالی که نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی، ۷۹۳ دلار کانادا (۵۷۵ دلار آمریکا) قیمت خواهد داشت. برای مقایسه، گوشی پیکسل ۷a با قیمت ۵۹۹ دلار کانادا (۴۳۴ دلار آمریکا) برای مدل پایه ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه شد؛ بنابراین، گوشی پیکسل ۸a تقریباً ۱۸ درصد گران‌تر از نسخه قبل خود قیمت خواهد داشت.

قیمت پیکسل 8a

طراحی پیکسل ۸a در گذشته از طریق افشاگری‌ها و رندرهای متعدد فاش شده است؛ در رندرهای افشا شده می‌توانیم همانند گوشی پیکسل ۸، برآمدگی دوربین و گوشه‌های گرد این گوشی را مشاهده کنیم. این محصول در چندین رنگ از جمله مشکی، سفید، سبز و آبی عرضه خواهد شد.

از مشخصات پیکسل ۸a می‌توان به صفحه نمایش ۶.۱ اینچی اولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز اشاره کرد؛ این صفحه نمایش می‌تواند به حداکثر روشنایی ۱۴۰۰ نیت دست پیدا کند. این گوشی به مانند برادر بزرگ‌تر خود پیکسل ۸، از پردازنده Tensor G3 گوگل استفاده می‌کند؛ هرچند این پردازنده در گوشی پیکسل ۸a ضعیف‌تر خواهد بود و از فرکانس پردازنده پایین‌تری استفاده می‌کند.

انتظار می رود که دوربین این گوشی از همان سنسورهای گوشی پیکسل ۷a با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کند. با این حال، ممکن است این گوشی از برخی ویژگی‌های نرم‌افزاری جدید دوربین پیکسل ۸ مانند ویژگی Best Take و Magic Eraser بهره‌مند شود.

پیکسل 8a

گوشی پیکسل ۸a از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی به همراه سرعت شارژ سیمی ۲۷ وات و سرعت شارژ بی‌سیم ۷.۵ وات استفاده می‌کند؛ برای مقایسه، گوشی پیکسل ۷a از باتری کوچک‌تر ۴۳۸۵ میلی‌آمپر‌ساعتی و سرعت شارژ ۱۸ وات استفاده ‌می‌کرد. همچنین شایعاتی در مورد بهبود ویژگی مشاهده آمار باتری وجود دارد که جزئیاتی مانند تاریخ تولید، تعداد چرخه شارژ و سلامت باتری را به کاربر نشان می دهد.

انتظار داریم تا گوشی پیکسل ۸a در مراسم I/O 2024 گوگل که در ماه می (اردیبهشت و خرداد ماه) برگزار می‌شود، رونمایی شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید