قابلیت Notes اینستاگرام گزینه اشتراک گذاری آهنگ کوتاه با دوستان را دریافت کرد - تکفارس 
قابلیت Notes اینستاگرام گزینه اشتراک گذاری آهنگ کوتاه با دوستان را دریافت کرد - تکفارس 
قابلیت Notes اینستاگرام گزینه اشتراک گذاری آهنگ کوتاه با دوستان را دریافت کرد - تکفارس 

قابلیت Notes اینستاگرام گزینه اشتراک گذاری آهنگ کوتاه با دوستان را دریافت کرد

افشین نوری
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - 12:55
اینستاگرام

اینستاگرام گزینه جدیدی به قابلیت Notes خود اضافه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا یک آهنگ ۳۰ ثانیه‌ای را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. شما همچنین می‌توانند یک کپشن به این آهنگ‌ها اضافه کنند. دوستان شما قادر خواهند بود با ضربه ردن روی این آهنگ‌ها آن‌ها را بشنوند. در ضمن یک دکمه ترجمه نیز به زیر Notes اضافه شده است که فقط در مواقعی که پست‌ها به زبان دیگری هستند ظاهر می‌شود.

قابلیت Notes اینستاگرام در ماه دسامبر معرفی شد و به کاربران اینستاگرام اجازه می‌ دهد تا پست‌های متنی با محدودیت ۶۰ کاراکتر منتشر کنند. در واقع، با این قابلیت، کاربران اینستاگرام خواهند توانست افکار خودشان را نیز به اشتراک بگذارند‌. این قابلیت برای رقابت با توییتر ارائه شده است و حالا گزینه اضافه کردن آهنگ‌ها را نیز دریافت کرده است.

به نظر می‌رسد، نوجوانان مخاطبان اصلی قابلیت Notes هستند و اینستاگرام گفته است که نوجوانان ۱۰ برابر بیشتر از سایر افراد پست‌های Notes منتشر می‌کنند. در هر حال باید ببینیم این قابلیت چقدر قادر به رقابت با توییتر خواهد بود. البته ظاهرا متا در حال کار روی یک اپلیکیشن جدید برای رقابت مستقیم با توییتر است.

اینستاگرام ظاهرا قابلیت‌های دیگری را نیز قصد دارد به‌زودی ارائه کند. این قابلیت‌ها شامل Group Profiles و Candid Stories می‌شوند. قابلیت اول به کاربران اجازه خواهد داد تا در در پروفایل‌‌ای گروهی عضو شوند و ‌پست‌های خود را در آنجا به اشتراک بگذارند. قابلیت دوم نیز استوری‌های منتخب کاربران را در معرض دید دیگران قرار خواهد داد.‌

بد نیست بدانید که ایلان ماسک اخیرا گفته بود که محدودیت تعداد کاراکترهای توییت‌ها را از ۲۸۰ به ۴۰۰۰ کاراکتر افزایش خواهد داد. این ویژگی باعث خواهد شد تا کاربران توییتر متن‌های طولانی‌تری منتشر کنند.‌ ‌

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید