اینستاگرام‌ شایعات مطرح درباره اشتراک گذاری مکان کاربر با فالوورهای او را رد کرد - تکفارس 
اینستاگرام‌ شایعات مطرح درباره اشتراک گذاری مکان کاربر با فالوورهای او را رد کرد - تکفارس 

اینستاگرام‌ شایعات مطرح درباره اشتراک گذاری مکان کاربر با فالوورهای او را رد کرد

افشین نوری
۵ شهریور ۱۴۰۱ - 09:48
اینستاگرام

آدام موسری رئیس اینستاگرام‌ امروز اعلام ‌کرد که شایعات مطرح درباره ردیابی مکان کاربران اینستاگرام توسط این اپلیکیشن و اشتراک‌گذاری آن با فالوورهایی که به دنبال مکان دقیق شما هستند درست نیست. 

به‌تازگی شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده بود‌ مبنی بر اینکه آپدیت اخیر iOS باعث شده تا کاربران اینستاگرام به‌راحتی بتوانند مکان شما را پیدا کنند‌ . پخش این شایعه باعث شد تا خیلی از کاربران اینستاگرام  به تنظیمات این اپلیکیشن مراجعه کنند و‌ و مجوز ردیابی مکان را غیرفعال کنند. 

حالا اینستاگرام با انتشار پستی توضیحاتی را درباره سیاست‌های این شرکت داده است. آدام موسری نیز گفته است که اینستاگرام هیچ قتبلیتی برای ردیابی مکان کاربران ندارد و شایعات مطرح شده از اساس دروغ هستند.‌ ‌

هنوز مشخص نیست که شایعه مذکور را چه کسانی و با چه اهدافی منتشر کرده‌اند، اما اگر شکا نگران ردیابی مکان خود در اینستاگرام هستید می‌توانید گزینه مربوط به آن را در بخش تنظیمات اپلیکیشن غیرفعال کنید. هر دو نسخه اندرویدی و آی او اس اینستاگرام گزینه‌ای برای به اشتراک‌گذاری مکان کاربر دارند و هر دو نسخه دارای قابلیتی برای ثبت اپلیکیشن‌هایی که به مکان شما دسترسی دارند هستند.

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید