ایلان ماسک از تغییر سیاست تسلا درباره تبلیغات خبر داد - تکفارس 
ایلان ماسک از تغییر سیاست تسلا درباره تبلیغات خبر داد - تکفارس 
ایلان ماسک از تغییر سیاست تسلا درباره تبلیغات خبر داد - تکفارس 

ایلان ماسک از تغییر سیاست تسلا درباره تبلیغات خبر داد

افشین نوری
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 12:17
تسلا

تسلا از زمانی که در اوایل ۲۰۰۰ میلادی راه‌اندازی شده است کمتر از تبلغیات برای معرفی محصولات خود استفاده کرده است، اما ظاهرا قرار است این سیاست تغییر کند.

ایلان ماسک به‌تازگی در جریان جلسه‌ای که با سهامداران تسلا برگزار کرده است در پاسخ به یکی از سوالات درباره موضوع تبلیغات گفته است که «ما سعی خواهیم کرد تمرکز خود را روی تبلیغات افزایش دهیم تا بیبینیم شرایط چگونه پیش می‌رود.» به نظر می‌رسد دیدگاه ماسک درباره تبلیغات، بعد از خرید توییتر که اکثر درآمدهای آن از طریق تبلیغات است، تغییر کرده است.

ماسک در ادامه گفته است: «من قبلا اعتقاد زیادی به تبلیغات نداشتم اما حالا صاحب شرکتی (توییتر) شده‌ام که کاملا وابسته به تبلیغات است و به همین‌خاطر من فکر می‌کنم که تبلیغات موضوع بسیار مهمی است و هر کسب‌وکاری باید از آن استفاده کند.» ماسک چند سال پیش گفته بود که از تبلیغات متنفر است و تسلا از پولی که سایر شرکت‌های خودروساز برای تبلیغ محصولات خود استفاده می‌کنند، برای ساخت خودروهای عالی استفاده می‌کند.

ماسک در جریان جلسه خود با سهامداران تسلا گفت که خودروهای ای شرکت دارای قابلیت‌هایی هستند که اکثر مردم از آن‌ها بی‌اطلاع هستند. بنابراین لازم است که این قابلیت‌ها از طریق تبلیغات در معرض نمایش مشتریان قرار بگیرند. ماسک گفت که تبلیغات آینده تسلا روی این قابلیت‌های کمترشناخته‌شده متمکز خواهد بود.

ماسک همچنین در جریان جلسه دو هودروی الکتریکی جدید را به نمایش گذاشت که دارای طراحی متفاوت و فناوری‌های خاصی هستند. این خودروها هم‌اکنون در مرحله تولید نمونه اولیه هستند و انتظار می‌رود که به‌زودی روانه بازار شوند.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید