موزیک پلیر زون، هدیه مایکروسافت به طرفداران فیلم Guardians of the Galaxy Volume 3 - تکفارس 
موزیک پلیر زون، هدیه مایکروسافت به طرفداران فیلم Guardians of the Galaxy Volume 3 - تکفارس 
موزیک پلیر زون، هدیه مایکروسافت به طرفداران فیلم Guardians of the Galaxy Volume 3 - تکفارس 

موزیک پلیر زون، هدیه مایکروسافت به طرفداران فیلم Guardians of the Galaxy Volume 3

مهدی حلوائی
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 18:24
مایکروسافت زون

مایکروسافت در توییتی در حساب رسمی خود اعلام کرد که به مناسبت عرضه‌ی فیلم Guardians of the Galaxy Volume 3، موزیک پلیر زون (Zune) را به طرفداران هدیه می‌دهد.

مطالب مرتبط:

این واکمن کلاسیک در فیلم دوم Guardians of the Galaxy به شخصیت استار-لرد (Star-Lord)، با بازی کریس پرت (Chris Pratt)، هدیه داده شد. زون در فیلم‌های Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame نیز حضور داشت و در بخش پایانی فیلم Guardians of the Galaxy Volume 3 نقش مهمی را ایفا می‌کند. مایکروسافت در توییت یادشده اعلام کرد که از سالم بودن زون مطمئن نیست اما احتمالاً طرفداران از دریافت آن خوشحال خواهند شد. رقابت برای دریافت این دستگاه (که تنها در آمریکا برگزار می‌شود) فردا به پایان خواهد رسید و شرکت‌کنندگان برای بردن آن تنها باید پست مذکور را ریتوییت‌ کنند.

مایکروسافت در سال ۲۰۰۶ زون را به عنوان رقیب آی‌پاد (iPod)، که در آن زمان از عرضه‌ی آن حدود ۵ سال می‌گذشت، به بازار عرضه کرد اما فروش ضعیف و رشد گوشی‌های هوشمند به معنای عدم موفقیت آن در رقابت با موزیک پلیر محبوب اپل بود. زون شش سال پس از عرضه از رده خارج شد و مایکروسافت پشتیبانی خود را از آن در سال ۲۰۱۵ متوقف کرد. این در حالی است که آی‌پاد تا سال ۲۰۱۲ پشتیبانی نرم‌افزاری دریافت می‌کرد.

با این وجود، زون اخیراً به تیتر داغ خبرگزاری‌ها تبدیل شده چرا که علاوه بر حضور آن در فیلم‌‌های Guardians of the Galaxy، مایکروسافت مدتی پیش از شرکت ردوایر (Redwire) خواسته بود تا از این دستگاه در ایستگاه فضایی بین‌المللی پرینت ۳ یعدی بگیرد. همچنین یک تبلیغ آموزشی SETM در وب‌سایت زون وجود دارد که شامل منابع و چالش‌های برنامه‌نویسی می‌شود.

منبع: TechSpot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید