ممنوعیت استفاده از هوش مصنوعی کوپایلت برای کارکنان کنگره آمریکا -
ممنوعیت استفاده از هوش مصنوعی کوپایلت برای کارکنان کنگره آمریکا -
ممنوعیت استفاده از هوش مصنوعی کوپایلت برای کارکنان کنگره آمریکا -

ممنوعیت استفاده از هوش مصنوعی کوپایلت برای کارکنان کنگره آمریکا

فرزاد اسرافیلی
۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - 10:25
هوش مصنوعی کوپایلت

مجلس نمایندگان آمریکا با تصویب لایحه‌ای ممنوعیت شدیدی را برای استفاده کارکنانش از هوش مصنوعی کوپایلت مایکروسافت اعمال کرده است.

به گزارش وبگاه خبری آکسیوس، طبق گفته‌های کاترین شیپندور، مدیر ارشد اداری مجلس نمایندگان، هوش مصنوعی کوپایلت مایکروسافت از سوی دفتر امنیت سایبری به دلیل تهدید نشت داده‌های مجلس به سرویس‌های ابری که مورد تایید مجلس نیستند، برای کاربران خطری جدی تلقی می‌شود.

سخنگوی مایکروسافت در مورد این اقدام کنگره به رویترز گفت:

می‌دانیم که کاربران بخش دولتی الزامات امنیتی بالاتری برای داده‌ها دارند. به همین دلیل است که از نقشه راه ابزارهای هوش مصنوعی مایکروسافت مانند کوپایلت رونمایی کردیم که با الزامات امنیتی و انطباق دولت فدرال مطابقت دارد و قصد داریم اواخر امسال این سرویس را ارائه کنیم.

دفتر ارشد اداری مجلس نمایندگان آمریکا در مورد سخنان سخنگوی مایکروسافت اظهار نظری نکرده است.

سیاستگذاران خطرات بالقوه در پذیرش هوش مصنوعی توسط آژانس فدرال و تامین امنیت حریم خصوصی افراد و اطمینان از برخورد منصفانه را در نظر داشته‌اند.

سال گذشته، دو سناتور دموکرات و دو سناتور جمهوری خواه ایالات متحده قانونی را برای ممنوعیت استفاده از هوش مصنوعی ارائه کردند. طبق این قانون آن دسته از هوش مصنوعی که با تولید محتوای ناصحیح به حمایت از نامزدهای انتخاباتی می‌پردارند و بر انتخابات فدرال تأثیرگذار هستند، ممنوع می‌باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید