لیندا یاکارینو اولین توییت خود را به عنوان مدیرعامل جدید توییتر منتشر کرد - تکفارس 
لیندا یاکارینو اولین توییت خود را به عنوان مدیرعامل جدید توییتر منتشر کرد - تکفارس 
لیندا یاکارینو اولین توییت خود را به عنوان مدیرعامل جدید توییتر منتشر کرد - تکفارس 

لیندا یاکارینو اولین توییت خود را به عنوان مدیرعامل جدید توییتر منتشر کرد

افشین نوری
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 08:43
لیندا یاکارینو

لیندا یاکارینو که چند روز پیش به عنوان مدیرعامل جدید توییتر از سوی ایلان ماسک منصوب شد حالا اولین توییت خود را منتشر کرده است.

ماسک روز جمعه هفته گذشته یاکارنیو را به عنوان مدیر عامل جدید توییتر انتخاب کرد و گفت که او کار خود را ظرف شش هفته آینده شروع خواهد کرد. لیندا یاکارینو همان روز از سمت مدیر فروش شرکت NBCUniversal بعد از ۱۲ سال استعفا داد.

یاکارنیو در توییت خود گفته است که «ازت متشکرم ایلان ماسک! من مدت‌هاست که از دیدگاه‌ تو نسبت به خلق آینده روشن‌تر الهام گرفته‌ام. من بسیار هیجان‌زده‌ام که بتوانم این دیدگاه را به توییتر بیاورم و در کنار هم بتوانیم این کسب‌وکار را به جلو ببریم.»

لیندا یاکارینو

ماسک روز جمعه همزمان با اعلام خبر انتصاب یاکارنیو به سمت مدیرعاملی توییتر گفت که یاکارنیو تمرکز خود را روی عملیات کسب‌وکار توییتر خواهد گذاشت و خود او روی طراحی محصولات و فناوری‌های جدید تمرکز خواهد کرد.

بعد از این انتصاب، تعداد فالوورهای یاکارنیو در توییتر به‌سرعت افزایش یافت و هم‌اکنون بیش از ۳۸۰ هزار نفر او را دنبال می‌کنند. او در توییتر نوشته است «من مثل ماسک خلاق نیستم اما خود را متعهد به آینده توییتر می‌دانم و بازخوردهای کاربران و فالوورها برای ادامه کارم بسیار مهم هستند. من اینجا هستم تا نظرات شما را بشنوم و باهم حرف بزنیم تا بتوانیم Twitter 2.0 را بسازیم.»

با توجه به اینکه ماسک معمولا در همه پروژه‌هایی که مرتبط با او است دخالت مستقیم می‌کند، خیلی‌ها منتظرند ببیند که میزان دخالت او در کارهای یاکارنیو چقدر خواهد بود. با این حال، به نظر می‌رید که با توجه به سابقه یاکارنیو در بخش تبلیغات، شاهد رشد چشمگیر این بخش در پلتفرم توییتر خواهیم بود.

یاکارنیو همچنین بعد از ترک NBCUniversal گفت که برای او افتخار بزرگی بوده که بخشی از Comcast NBCUniversal بوده است و یک تیم بسیار فوق‌العاده را رهبری کرده است.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم عملکرد یاکارنیو در توییتر چگونه خواهد بود.

منبع: DigitalTrends

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید