گوگل پیکسل ۷a با تراشه تنسور G2 معرفی شد - تکفارس 
گوگل پیکسل ۷a با تراشه تنسور G2 معرفی شد - تکفارس 
گوگل پیکسل ۷a با تراشه تنسور G2 معرفی شد - تکفارس 

گوگل پیکسل ۷a با تراشه تنسور G2 معرفی شد

مهدی حلوائی
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 14:00
گوگل پیکسل 7a

گوگل امروز گوشی پیکسل ۷a را به عنوان نسخه‌ی ارزان‌تر پیکسل ۷ معرفی کرد. این گوشی جدید در آمریکا ۵۰۰ دلار و در اروپا ۵۱۰ یورو قیمت دارد اما سخت‌افزار آن مشابه پیکسل ۷ است.

گوگل در پیکسل ۷a برای اولین بار از نمایشگر اولد ۶.۱ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و وضوح +FHD استفاده کرده و در کنار آن‌ از محافظ نمایشگر گوریلا گلس ۳ نیز بهره برده است. پیکسل ۷a همچنین تاییدیه‌ی IP67 را دریافت کرده و در برابر آب و گرد و غبار مقاوم می‌باشد. گوگل ادعا می‌کند که بدنه‌ی این گوشی را از آلومینیوم، شیشه و پلاسیتک بازیافتی طراحی کرده است. ترکیب رنگ‌بندی پیکسل ۷a نیز شامل رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و قرمز می‌شود اما رنگ آخر تنها در فروشگاه رسمی گوگل قابل خریداری است.

مطالب مرتبط:

گوگل پیکسل 7a

پیکسل ۷a به تراشه‌ی جدید تنسور G2 مجهز شده و از ترکیب ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی UFS 3.1 بهره می‌برد. این ترکیب در گوشی پیکسل ۷ نیز استفاده شده بود و از این رو محصول جدید گوگل از نظر سخت‌افزاری تفاوتی با پرچمدار قبلی آن ندارد. گوگل همچنین اعلام کرده که پیکسل ۷a تا ۵ سال پشتیبانی نرم‌افزاری دریافت خواهد کرد.

پیکسل 7a

ترکیب دوربین‌های این گوشی نیز شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی (حسگر ۱/۱.۷۳ اینچی) با زوم ۸x و لرزش‌گیر اپتیکال، دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی (سایز پیکسل ۱.۱۲ میکرومتر) با دریچه‌ی f/2.2، میدان دید ۱۲۰ درجه و فوکوس خودکار و سلفی ۱۳ مگاپیکسلی (سایز پیکسل ۱.۱۲ میکرومتر) با دریچه‌ی f/2.2 و میدان دید ۹۵ درجه می‌شود. دوربین‌های پشتی پیکسل ۷a توانایی فیلم‌برداری ۵K با نرخ ۶۰ فریم را نیز دارند اما این قابلیت در دوربین سلفی با وضوح ۴K در ۳۰ فریم ارائه می‌شود.

مطالب مرتبط:

گوگل پیکسل 7a

از دیگر ویژگی‌های پیکسل ۷a می‌توان به باتری ۴،۳۸۵ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ باسیم ۲۰ واتی و بی‌سیم ۱۸ واتی، درگاه USB-C 3.2 نسل ۲، شیار سیم کارت دوگانه و پشتیبانی آن از شبکه‌های زیر ۶ گیگاهرتز اشاره کرد. توجه داشته باشید که این گوشی بدون شارژر به بازار عرضه شده و محتویات جعبه‌ی آن تنها شامل یک کابل USB-C به USB-C می‌شود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید