تبلت پیکسل گوگل رسماً رونمایی شد - تکفارس 
تبلت پیکسل گوگل رسماً رونمایی شد - تکفارس 

تبلت پیکسل گوگل رسماً رونمایی شد

افشین نوری
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 13:35
پیکسل تبلت

گوگل در رویداد I/O 2023 تاز محصولات جدیدی از جمله تبلت پیکسل رونمایی کرد. این تبلت یک مدل ۱۰.۹۵ اینچی با نمایشگر ۲۵۶۰×۱۶۰۰ LCD و روشنایی ۵۰۰ نیت است و از پوشش ضد لک بهره می‌برد.

تبلت پیکسل گوگل از قلم استایلوس USI 2.0 پشتیبانی می‌کند و مجهز به تراشه تنسور ۲ و یک کمک‌پردازنده امنیتی M2 است که در کنار ۸ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 عمل می‌کنند.

پیکسل تبلت

این تبلت یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار در پنل پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی دیگر به عنوان دوربین سلفی در پنل جلو دارد. یک حسگر اثر انگشت با دکمه پاور آن ادغام شده است و انرژی دستگاه را یک باتری ۲۷ وا‌ت‌ساعتی تامین می‌کند که تا ۱۲ ساعت برای استریم ویدیو دوام می‌آورد. پیکسل تبلت سیستم عامل اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند و تا ۵ سال آپدیت‌ها را دریافت خواهد کرد. این تبلت مجهز به چهار اسپیکر و سه میکروفون است و در رنگ‌های Porcelain, Hazel و Rose قابل دسترس خواهد بود.

پیکسل تبلت

در جعبه این تبلت یک داک اسپیکر شارژ و یک آداپتور برای شارژ داک وجود دارد. این داک داری ماکزیمم نرخ شارژ ۱۵ وات است و در داخل آن یک اسپیکر فول‌رنج ۴۳.۵ میلیمتری وجود دارد. از این تبلت به عنوان نمایشگر نیز می‌توان استفاده کرد.

پیکسل تبلت به قیمت ۴۹۹ دلار در آمریکا و ۶۷۹ یورو در آلمان قابل دسترس خواهد بود. پیش سفارش آن از امروز شروع شده و از تاریخ ۲۰ ژوئن عرضه خواهد شد. همچنین کیس این تبلت به قیمت ۷۹ دلار (۹۹ یورو) فروهته خواهد شد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید