ببینید: تصاویر واقعی پیکسل ۸a گوگل فاش شد - تکفارس 
ببینید: تصاویر واقعی پیکسل ۸a گوگل فاش شد - تکفارس 
ببینید: تصاویر واقعی پیکسل ۸a گوگل فاش شد - تکفارس 

ببینید: تصاویر واقعی پیکسل ۸a گوگل فاش شد

فرشاد مکوندی
۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - 16:57
پیکسل 8a

تصاویر فاش شده‌ی منتسب به گوشی میان‌رده‌ی پیکسل ۸a گوگل، این گوشی را از زوایای مختلف به تصویر می‌کشد.

در تصاویر جدید می‌توانیم شاهد نمای جلو و پشت گوشی پیکسل ۸a در رنگ مشکی باشیم. رنگی که گوگل آن را Obsidian می‌نامد.

در نمای پشت گوشی می‌توانیم طراحی آشنای گوشی‌های پیکسل را مشاهده کنیم. برآمدگی دوربین که از لبه‌ی فریم گوشی تا لبه‌ی دیگر آن امتداد پیدا کرده و شامل دو سنسور دوربین و فلش LED است، به همراه لوگوی گوگل که در وسط نمای پشتی گوشی قرار گرفته است.

از سمت دیگر در نمای جلو شاهد حاشیه‌های این گوشی هستیم که برای بازه‌ی قیمتی این گوشی، نسبتا زیاد به نظر می‌رسند. هرچند از آن‌جایی که بیشتر افراد این گوشی را برای نرم‌افزار و کیفیت دوربین آن خریداری می‌کنند، حاشیه‌های آن از اهمیت کمتری برخوردار هستند. در مقایسه با گوشی پیکسل ۷a، حاشیه‌های این گوشی آنقدر‌ها هم بد به نظر نمی‌رسند، هرچند رقبای این گوشی در اروپا و آسیا، از حاشیه‌های به نسبت کمتری برخوردار هستند.

گوشی میان‌رده‌ی جدید گوگل گوشه‌های گردتری نسبت به گوشی پیکسل ۷a دارد و علاوه بر رنگ مشکی، در رنگ‌های سفید و آبی نیز عرضه می‌شود. قلب تپنده‌ی این گوشی پردازنده‌ی Tensor G3 گوگل است و بر اساس شایعات این گوشی نمایشگر ۶.۱ اینچ اولد ۱۲۰ هرتز، حافظه‌ی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به همراه OIS، دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی دارد.

همچنین باتری ۴,۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی با توان ۲۷ وات شارژ خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید