گوشی تاشو پیکسل فولد گوگل معرفی شد - تکفارس 
گوشی تاشو پیکسل فولد گوگل معرفی شد - تکفارس 
گوشی تاشو پیکسل فولد گوگل معرفی شد - تکفارس 

گوشی تاشو پیکسل فولد گوگل معرفی شد

افشین نوری
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 13:58
پیکسل فولد

گوگل در کنار گوشی‌ پیکسل ۷a و تبلت پیکسل از گوشی تاشو پیکسل فولد رونمایی کرد که در ادامه به مشخصات آن می‌پردازیم.

پیکسل فولد دارای ابعاد ۱۳۹.۷ در ۷۹.۵ در ۱۲.۱ میلیمتر در حالت بسته و ابعاد ۱۳۹/۷ در ۱۵۸.۷ در ۵.۸ میلیمتر در حالت باز است و فقط ۲۸۳ گرم وزن دارد. این گوشی از استاندارد IPX8 پشتیبانی می‌کند و از یک نمایشگر خارجی ۵.۸ اینچی ۱۰۸۰×۲۰۹۲ ۱۷.۴:۹ ۱۲۰Hz OLED با پوشش گوریلا گلس ویکتوس بهره می‌برد. روشنایی این نمایشگر به ۱۲۰۰ نیت در حالا HDR و ۱۵۵۰ نیت در حالت ماکزیمم می‌رسد.

پیکسل فولد

نمایشگر داخلی این گوشی یک پنل ۷.۶ اینچی با نسبت تصویر ۶:۵ و وضوح ۲۲۰۸×۱۸۴۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است که با یک شیشه فوق‌نازک و یک لایه پلاستیکی محافظت شده است. روشنایی این نمایشگر در حالت HDR به ۱۰۰۰ نیت و در حالت ماکزیمم به ۱۴۵۰ نیت می‌رسد.

پیکسل فولد از از یک لولای خاص با زاویه چرخش ۱۸۰ درجه بهره می‌برد و سخت‌افزار داخلی آن شامل تراشه تنسور ۲ و کمک‌پردازنده امنیتی M2 در کنار ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 می‌شود.

سه دوربین در پنل پشتی آن وجود دارند که شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور ۱/۲ اینچی و سایز پیکسلی ۰.۸ میکرون با گشودگی دیافراگم f/1.7 و لرزشگیر اپتیکال، یک دوربین فوق عریض ۱۰.۸ مگاپیکسلی با سنسور ۱/۳ اینچی و سایز پیکسلی ۱.۲۵ میکرون و دیافراگم f/2.2 و یک دوربین تله‌فوتو ۱۰.۸ مگاپیکسلی با سنسور ۱/۳.۱ اینچی، سایز پیکسلی ۱.۲۲ میکرون، زوم ۵ برابر و گشودگی دیافراگم f/3.05 می‌شوند که این دوربین تله‌فوتو از قابلیت Super Res Zoom با بزرگنمایی حداکثر ۲۰ برابر پشتیبانی می‌کند.

پیکسل فولد

روی نمایشگر خارجی پیکسل فولد یک دوربین ۹.۵ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار، سایز پیکسلی ۱.۲۲ میکرون و گشودگی دیافراگم f/2.2 و روی نمایشگر داخلی آن یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار، سایز پیکسلی ۱.۱۲ میکرون و دیافراگم f/2.0 وجود دارد. دکمه پاور این گوشی با حسگر اثر انگشت یکپارچه شده است و قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت دوگانه روی آن وجود دارد.

سایر قابلیت‌های پیکسل فولد شامل اسپیکرهای استریو، باتری ۴۸۱۲ میلی‌آمپرساعتی که از شارژر ۳۰W USB-C گوگل با فناوری USB-PD 3.0 پشتیبانی می‌کند و سیستم عامل اندروید ۱۳ می‌شود.

پیش‌سفارش این گوشی در آمریکا به قیمت ۱۷۹۹ دلار در دو رنگ Porcelain و Obsidian آغاز شده است و عرضه آن از ماه آینده شروع خواهد شد. اگر شما این گوشی را پیش‌سفارش کنید یک پیکسل واچ دریافت خواهید کرد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید