شایعه: پیکسل فولد گوگل در مراسم I/O 2023 معرفی نخواهد شد - تکفارس 
شایعه: پیکسل فولد گوگل در مراسم I/O 2023 معرفی نخواهد شد - تکفارس 

شایعه: پیکسل فولد گوگل در مراسم I/O 2023 معرفی نخواهد شد

افشین نوری
۱۷ دی ۱۴۰۱ - 15:37
گوگل پیکسل فولد

گوگل ظاهرا در حال توسعه اولین گوشی تاشو خود به نام پیکسل فولد است که تاکنون شایعات زیادی درباره آن وجود داشته است و‌ هنوز زمان دقیق معرفی آن مشخص نیست. 

در حال حاضر شایعاتی درباره احتمال معرفی این‌ گوشی در کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O 2023 گوگل که در ماه می (اردیبهشت) برگزار خواهد شد وجود دارد. گوگل سال گذشته در مراسم I/O 2022 اقدام به معرفی سری پیکسل ۷ کرد و امسال نیز پیش‌بینی می‌شود که در مراسم امسال از گوشی‌های پیکسل ۷a و پیکسل فولد رونمایی کند.‌ 

با این حال، امروز گزارشی منشر شده است که این شایعات را رد کرده و‌ گفته است که پیکسل فولد تا زمان کنفرانس I/O 2023 آماده نخواهد شد. ظاهرا گوگل نخواهد توانست نمایشگرهای تاشو این گوشی را که توسط سامسونگ ساخته خواهد شد به‌موقع دریافت کند و در نتیجه این گوشی را با تاخیر معرفی خواهد کرد. 

پیکسل فولد مجهز به یک نمایشگر داخلی ۵.۷۸ اینچی و یک نمایشگر خارجی ۷.۶۷ اینچی خواهد بود و طبق گزارش امروز این نمایشگر تا ماه جولای یا آگوست آماده نخواهند شد. بنابراین احتمال اینکه پیکل فولد در ماه اکتبر (مهرماه) معرفی شود زیاد است. گوگل معمولا در مهرماه نسل جدید گوشی‌های پیکسل خود را رونمایی می‌کند و امسال نیز سری پیکسل ۸ را معرفی خواهد کرد. گفته می‌شود این سری مجهز به دوربین‌های پیشرفته‌تر و یک حسگر اثرانگشت بهبود یافته در زیر نمایشگر خود خواهند بود. 

طبق شایعات، گوشی پیکسل فولد مجهز به تراشه تنسور ۲ خواهد بود و احتمالا قیمتی در محدوده قسمت ۱۷۹۹ دلاری گلکسی زد فولد ۴ خواهد داشت. 

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.