ویدیوی واقعی پیکسل فولد گوگل فاش شد [تماشا کنید] - تکفارس 
ویدیوی واقعی پیکسل فولد گوگل فاش شد [تماشا کنید] - تکفارس 

ویدیوی واقعی پیکسل فولد گوگل فاش شد [تماشا کنید]

افشین نوری
۲۸ دی ۱۴۰۱ - 12:46
گوگل پیکسل فولد

گوگل ظاهرا در حال توسعه گوشی تاشو خود با نام پیکسل فولد است و تاکنون شایعات زیادی درباره آن وجود داشته است. حالا ویدیویی از نمونه اولیه این گوشی فاش شده که شباهت آن را به گوشی‌های گلکسی زد فولد ۴ و اوپو فایند N2 نشان می‌دهند.

این ویدیو را افشاگری به نام Dave2D منتشر کرده است که یک نمونه معیوب پیکسل فولد را نشان می‌دهد. از این نمونه‌ها معمولا برای ساخت لوازم جانبی مثل کیس استفاده می‌کنند. افشاگر مذکور ادعا کرده است که ابعاد این نمونه دقیقا مشابه نمونه اصلی است. ‌

به‌گفته Dave2D، ضخامت پیکسل فولد ۵.۷ میلیمتر خواهد بود که ۰.۶ میلیمتر نازکتر از گلکسی زد فولد ۴ است. از طرف دیگر، گوشی تاشو گوگل مثل گوشی‌های پیکسل ۷ از یک ماژول دوربین افقی بهره می‌برد.  البته این ماژول، کل عرض پنل پشتی را پوشش نمی‌دهد. در پنل پشتی این گوشی یک نمایشگر کاور ۵.۷۹ اینچی وحود خواهد داشت که آن را شبیه به گوشی اوپو فایند N2 خواهد کرد.

طبق اطلاعات امروز، پیکسل فولد یک گوشی تخت خواهد بود و حاشیه‌های ضخیمی در اطراف خود خواهد داشت.‌ ظاهرا گوگل برای اینکه هزینه ساخت این گوشی را کاهش دهد از طراحی پیشرفته‌ای در آن استفاده نخواهد کرد. گفته می‌شود این‌گوشی در تابستان پیش‌رو به قیمت ۱۷۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

در هر حال، انتظار می‌رود که این گوشی رقیب جدی گلکسی فولد ۴ سامسونگ باشد و باید ببینیم که گوگل از چه سخت‌افزارهایی برای آن استفاده می‌کند.

منبع: Notebookchek

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید