گوگل پلی اکنون تبلیغات و رویدادها را در تاریخچه جستجوها نشان می‌دهد - تکفارس 
گوگل پلی اکنون تبلیغات و رویدادها را در تاریخچه جستجوها نشان می‌دهد - تکفارس 
گوگل پلی اکنون تبلیغات و رویدادها را در تاریخچه جستجوها نشان می‌دهد - تکفارس 

گوگل پلی اکنون تبلیغات و رویدادها را در تاریخچه جستجوها نشان می‌دهد

افشین نوری
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 13:15
پلی استور

گوگل مدت‌هاست که تبلیغات را در پلی استور نمایش می‌دهد، اما حالا آن‌ها را نوار جستجوها نیز نمایش خواهد داد.

پیش از این، زمانیکه شما روی نوار جستجوی پلی استور ضربه می‌زدید فقط چهار جستجوی اخیر را می‌دیدید، اما اکنون می‌توانید سه رویداد زمان‌محدود و همچنین پیشنهادات اسپانسر دار را در کنار تاریخچه جستجوها که در زیر آن‌ها ظاهر می‌شوند مشاهده کنید.

رویدادهای زمان‌محدود، در واقع ابزاری برای تبلیغ اپلیکیشن‌ها استریم هستند که ممکن است یک مسابقه ورزشی جذاب در انتهای روز پخش کنند. این رویدادها اغلب به عنوان کارت‌هایی در فیدهای اصلی پلی استور ظاهر می‌شدند اما حالا در تاریخچه جستجو به‌همراه نام اپلیکیشن، آیکون، رتبه‌بندی و تعداد دانلودهای آن‌ ظاهر خواهند شد.

به‌علاوه، پلی استور پیشنهادات اسپانسر دار را که معمولا برچسب Ad دارند در تاریخچه جستجوها نشان خواهد داد، هرچند که برخی کاربران آن‌ها را با رویدادهای زمان‌محدود یکی می‌گیرند. همچنین تغییرات کوچکی در نحوه نمایش تاریخچه جستجوها دیده می‌شود که باعث رتبه‌بندی بهتر آن خواهد شد.

شما همچنین می‌توانید اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را در پلی استور را با اینترنت دیتای گوشی خود و در حالیکه منتظر وای‌فای هستید، از طریق نوتیفیکیشن دانلود دریافت کنید.

گوگل همچنین اخیرا تصمیم گرفته است تا بخش فیلم‌ها و سریال‌ها را از فروشگاه پلی استور حذف کند. با این وجود، کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن گوگل تی‌ وی (GoogleTV) به فیلم‌ها و سریال‌های مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

بخش فیلم و سریال پلی استور حالا با اپلیکیشن گوگل تی وی ادغام شده و کاربران برای خرید و یا کرایه فیلم‌ها و سریال‌های خود از این پس باید از اپلیکیشن یادشده استفاده کنند. کاربران همچنین می‌توانند از طریق این اپلیکیشن به فیلم‌ها و سریال‌های موجود در سرویس‌های دیزنی پلاس و آمازون پرایم ویدیو نیز دسترسی داشته باشند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید