برندگان بهترین اپلیکیشن و بازی پلی استور در سال ۲۰۲۲ اعلام شدند - تکفارس 
برندگان بهترین اپلیکیشن و بازی پلی استور در سال ۲۰۲۲ اعلام شدند - تکفارس 

برندگان بهترین اپلیکیشن و بازی پلی استور در سال ۲۰۲۲ اعلام شدند

افشین نوری
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - 19:02
برندگان بهترین اپلیکیشن و بازی پلی استور در سال ۲۰۲۲ اعلام شدند - تکفارس 

گوگل به تقلید از اپل، برندگان پلی استور را در سال ۲۰۲۲ معرفی کرد.‌ این‌ها شامل بهترین اپلیکیشن و بازی‌ها می‌شود که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

بازی Legends Mobile از نظر کاربران گوگل به‌عنوان بهترین بازی پلی استور انتخاب شده است. دو دسته‌بندی جدید نیز امسال اضافه شده که شامل Best for Chromebooks و Best on Play Pass می‌شوند‌. گوگل امسال نیز به رسم هر ساله بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های پلی استور را با نظر تیم کارشناسی این شرکت معرفی کرده است. 

اپلیکیشن Dream که توسط WOMBO توسعه یافته است لقب بهترین اپلیکیشن امسال پلی استور را از آن خود کرده است. این اپلیکیشن امکان ایجاد کارهای هنری با استفاده از هوش مصنوعی را فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند در این اپلیکیشن با انتخاب یک استایل هنری و وارد کردن نوشته و عکس یک کار هنری زیبا خلق کنند‌. هوش مصنوعی در این اپلیکیشن نقش اساسی دارد. 

بهترین بازی پلی استور در سال ۲۰۲۲ بازی Apex Legends Mobile انتخاب شده است که البته این انتخاب جای تعجب نیز نداشت چرا که این بازی، محبوبیت زیادی در بین‌ کاربران دارد. این بازی امکان نبرد با کاراکترها و اسلحه‌های مختلف و در نقشه‌های متفاوت را فراهم می‌کند. این بازی از سوی کاربران پلی استور نیز به عنوان بهترین بازی انتخاب شده است. ‌ ‌

اپلیکیشن BeReal نیز از سوی کاربران پلی استور به عنوان بهترین اپلیکیشن سال انتخاب شده است. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌طور اتفافی از خودشان عکس بگیرند و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. این اپلیکیشن، خودش به شما می‌گوید که چه زمانی عکس بگیرید و در کل دو دقیقه به شما فرصت می‌دهد تا بدون هیچ آمادگی قبلی عکس خودتان را ثبت و منتشر کنید. هدف این اپلیکیشن ارائه تصویر واقعی از زندگی شماست. 

اپلیکیشن Todoist نیز جایزه بهترین اپلیکیشن را برای ساعت‌های Wear OS برده است. در بخش جدید بهترین اپلیکیشن‌های کروم بوک نیز اپلیکیشن BandLab این جایزه را به خود اختصاص داده است. این اپلیکیشن به کاربران اجازه ایجاد موزیک را می‌دهد. بهترین بازی کروم بوک نیز Roblox شده است. 

البته گوگل اپلیکیشن‌ها دیگری را نیز به عنوان برنده انتخاب کرده که در بخش‌های جدیدی به نام بهترین اپلیکیشن Play Pass و بهترین بازی روبه‌آینده انتخاب شده‌اند. جوایزی نیز به بهترین کتاب‌های صوتی تعلق گرفته است که اسامی آن‌ها در اینجا می‌توانید مشاهده کنید. 

منبع: Androidcentral

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.