گوگل خرید اپلیکیشن از پلی استور را برای کودکان راحت‌تر کرد - تکفارس 
گوگل خرید اپلیکیشن از پلی استور را برای کودکان راحت‌تر کرد - تکفارس 

گوگل خرید اپلیکیشن از پلی استور را برای کودکان راحت‌تر کرد

افشین نوری
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - 19:27
گوگل پلی استور

گوگل قابلیت جدیدی به نام Purchase Requests ‌برای کودکان عرضه کرده است که به آن‌ها کمک خواهد کرد تا خریدهای خود را در پلی استور به‌راحتی و بدون هیچ مشکلی انجام دهند.

این اپلیکیش در واقع یک روش پرداخت ساده است که نیازی به تنظیم Family Payment نخواهند داشت. البته این اپلیکیشن از طریق سرویس Family Manager کار خواهد کرد و اگر کودکی بخواهد در پلی استور اپلیکیشنی را بخرد می‌تواند یک درخواست مستقیم Purchase Request به Family Manager بفرستد.   ‌

 در ادامه، اطلاعاتی برای او نمایش داده خواهد شد که شامل نوع خرید و نام اپلیکیشن خریداری شده و همچنین روش پرداخت (از طریق کارت‌های اعتباری یا کارت‌های گوگل گیفت) خواهد بود. این اطلاعات به Family Manager ارسال خواهند شد و مدیران این سرویس تصمیم خواهند گرفت که پروسه خرید را تکمیل کنند یا آن را در انتظار قرار دهند.

خریدهای انجام شده، در بخش Order History ذخیره خواهند شد و کودکان یک ایمیل تایید خرید از طریق اکانت گوگل خود دریافت خواهند کرد‌. این روش، هم برای خرید اپلیکیشن‌ها و هم برای خریدهای داخل‌اپلیکیشنی کاربرد خواهد داشت و باید منتظر بمانیم و ببینیم که بازخورد آن در بین خانواده‌ها چگونه خواهد بود. 

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید