بیل گیتس در سال ۲۰۲۳ از چه مدل گوشی استفاده می کند؟ - تکفارس 
بیل گیتس در سال ۲۰۲۳ از چه مدل گوشی استفاده می کند؟ - تکفارس 
بیل گیتس در سال ۲۰۲۳ از چه مدل گوشی استفاده می کند؟ - تکفارس 

بیل گیتس در سال ۲۰۲۳ از چه مدل گوشی استفاده می کند؟

افشین نوری
۲۵ دی ۱۴۰۱ - 07:47
بیل گیتس

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که افراد ثروتمند دنیا مثل بیل گیتس از چه مدل گوشی برای انجام کارهای روزانه خود استفاده می‌کنند‌. شاید حدس شما این باشد که گیتس از آیفون استفاده می‌کند اما این‌طور نیست. 

بیل گیتس به‌تازگی در شبکه اجتماعی ردیت به برخی سوالات کاربران پاسخ داده است و یکی از سوالات این بود که در حال حاضر از چه گوشی برای کارهای روزمره خود استفاده می‌کند. خیلی از کاربران فکر می‌کردند که موسس مایکروسافت از یکی از گوشی‌های این شرکت مثل سرفیس دئو ۲ استفاده کند.

گیتس در پاسخ به این سوال گفته است که از گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۴ استفاده می‌کند. او گفته که این گوشی را رئیس سامسونگ به او هدیه داده و کاملا از آن راضی است. گیتس در ادامه گفته است که روی این گوشی از نرم‌افزارهای مایکروسافت استفاده می‌کند و با این ‌گوشی دیگر مجبور نیست که از تبلت استفاده کند. 

بد نیست بدانید که شرکت مایکروسافت تاکنون چندین مدل گوشی تاشو معرفی کرده است که آخرین مدل آن سرفیس دئو ۲ بود. این گوشی به جای نمایشگر تاشو از دو نمایشگر جداگانه استفاده می‌کند و طراحی کاملا متفاوتی نسبت به گلکسی زد فولد ۴ دارد. 

البته شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه مایکروسافت قصد دارد در گوشی بعدی خود یعنی سرفیس دئو ۳ از فناوری نمایشگر  تاشو استفاده کند. در حال حاضر، اکثر گوشی‌های تاشدنی از این فناوری استفاده می‌کنند و انتظار می رود که مایکروسافت نیز از آن بهره ببرد. ‌

اگر این اتفاق بیفتد شاید بیل گیتس تصمیم بگیرد که به جای گوشی تاشو زد فولد ۴ سامسونگ از گوشی تاشو شرکت خودش استفاده کند. نظر شما در این باره چیست؟

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید