بیل گیتس مدل گوشی مورداستفاده خود را اعلام کرد - تکفارس 
بیل گیتس مدل گوشی مورداستفاده خود را اعلام کرد - تکفارس 

بیل گیتس مدل گوشی مورداستفاده خود را اعلام کرد

افشین نوری
۱ خرداد ۱۴۰۱ - 07:47
بیل گیتس

یک باور عمومی در بین مردم وجود دارد که می‌گوید آیفون برای ثروتمندان است و اندروید برای فقرا. اما ظاهرا این باور عمومی چندان هم درست نیست و برای مثال پاول دورف موسس تلگرام همیشه از آیفون انتقاد کرده و تمایل خود را به گوشی‌های اندرویدی اظهار کرده است.

به نظر می‌رسد بیل گیتس نیز که یکی از ثروتمندترین افراد دنیاست علاقه‌ای به آیفون ندارد و اندروید را ترجیح می‌دهد. البته گیتس زمانی دو گوشی آیفون و اندرویدی داشته است اما ترجیح او ظاهرا اندروید است و مزیت‌های آن را بسیار بیشتر از آیفون می‌داند.

با این حال، گیتس تائید کرده است که مهاجرت از آیفون به اندروید برای او چندان راحت نبوده است و کمی طول کشیده تا خود را به این موضوع عادت دهد.

او به‌تازگی در یکی از مصاحبه‌های خود گفته است که در حال حاضر از گوشی گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ استفاده می‌کند و دلیل او برای این کار آن است که این گوشی تاشو توانسته جای کامپیوتر پرتابل را نیز برای او بگیرد. بنابراین سامسونگ باید خوشحال باشد که رئیس سابق مایکروسافت به جای سرفیس دئو ۲ از گلکسی زد فولد ۳ استفاده می‌کند.

بیل گیتس اخیرا درباره خرید توییتر توسط ایلان ماسک نیز اظهارنظر کرده بود و گفته بود شرایط توییتر بعد از حضور ماسک بدتر خواهد شد.

بعد از اعلام خبر خرید توییتر توسط ایلان ماسک افراد سرشناس زیادی نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و حتی جک دورسی مدیرعامل سابق توییتر گفت که از این موضوع خوشحال است. اما خیلی‌ها مثل بیل گیتس معتقدند که حضور ماسک در این شرکت مشکل‌ساز خواهد بود و احتمالا ما شاهد گسترش نفرت پراکنی در شبکه اجتماعی توییتر خواهیم بود. او همچنین درباره رمزارزها گفته بود که این فناوری واقعا برای محیط زیست یک فاجعه خواهد بود.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید