لیست گوشی هایی که مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهند بود - تکفارس 
لیست گوشی هایی که مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهند بود - تکفارس 
لیست گوشی هایی که مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهند بود - تکفارس 

لیست گوشی هایی که مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهند بود

افشین نوری
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - 19:13
اسنپدراگون 8 نسل 2

کوالکام دیروز از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ رونمایی کرد و حالا خیلی دوست دارند بدانند که چه گوشی‌هایی مجهز به این تراشه خواهند بود. کوالکام در جریان معرفی این پردازنده لیست شرکت‌هایی که روی گوشی‌های مجهز به این تراشه کار می‌کنند منتشر کرد. به نظر می‌رسد شرکت‌های زیر برای معرفی اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در رقابت سختی هستند‌.

وان پلاس گفته است که وان پلاس ۱۱ اولین گوشی مجهز به این تراشه خواهد بود. هنوز جزئیات زیادی درباره مشخصات این گوشی منتشر نشده است. 

شیائومی هم ادعا کرده است که اولین گوشی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ را ارائه خواهد کرد. اگر ادهای این شرکت درست باشد احتمالا شیائومی ۱۳ این لقب را به خودش اختصاص خواهد داد. 

از طرف دیگر، اوپو گوشی اوپو فایند ایکس ۶ پرو را به این تراشه مجهز خواهد کرد و در تلاش است تا اولین شرکتی باشد که یک گوشی مجهز به جدیدترین تراشه کوالکام معرفی می‌کند. مدل اوپو فایند ایکس ۶ نیز احتمالا مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس خواهد بود.  

موتورولا هم گفته است که موتو X40 اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد بود. این به معنای آن است که احتمالا مدل‌های رده‌بالای موتو اج ۴۰ نیز با این تراشه معرفی خواهند شد. 

از طرف دیگر، ویوو نیز سخت در تلاش است تا گوشی X90 را مجهز به تراشه جدید کوالکام بکند. احتمالا گوشی iQOO 11 نیز از این تراشه استفاده خواهد کرد. به نظر می‌رسد گوشی‌های دیگری مثل رد مجیک ۸ پرو و نوبیا Z50 و همچنین آکسون ۵۰ نیز مجهز به این تراشه خواهند شد. 

در ضمن سامسونگ را هم نباید فراموش کرد که در سری گلکسی S23 از این تراشه استفاده خواهد کرد. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم کدام از این شرکت‌ها اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ را معرفی خواهد کرد.

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید