فاش شد: تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ گلکسی S23 عملکرد خیره‌کننده‌ای خواهد داشت - تکفارس 
فاش شد: تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ گلکسی S23 عملکرد خیره‌کننده‌ای خواهد داشت - تکفارس 

فاش شد: تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ گلکسی S23 عملکرد خیره‌کننده‌ای خواهد داشت

افشین نوری
۷ دی ۱۴۰۱ - 16:35
گلکسی S23 اولترا

در حالیکه حدود یک ماه تا زمان معرفی سری گلکسی S23 سامسونگ باقی مانده است شایعات زیادی درباره عملکرد این گوشی‌ها و مشخصات آن‌ها وجود دارد. گفته می‌شود این گوشی‌ها تغییرات زیادی از نظر طراحی نسبت به مدل‌های قبلی خود نخواهند داشت، اما طبق اطلاعاتی که امروز فاش شده است از نظر عملکردی بسیار بهتر از مدل‌های قبلی خود ظاهر خواهند شد.  

براساس اطلاعاتی که یک کاربر توییتری به نام AhmedQwaider888 فاش کرده است سری گلکسی S23 با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲  حدود ۳۶ درصد در بخش پردازشی و حدود ۴۸ درصد در بخش گرافیکی سریع‌تر از مدل‌های گلکسی S22 خواهند بود. ضمنا عملکرد هوش مصنوعی این ‌گوشی‌ها ۶۰ درصد بهتر از مدل‌های قبلی خواهد بود. ‌

همانطور که می‌دانید سری گلکسی S22 اوایل امسال با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ معرفی شدند و حالا گفته می‌شود که سری گلکسی S23 مجهز به نسخه بهبودیافته اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد بود. این نسخه‌ دارای یک هسته Cortex-X3 با سرعت ۳.۳GHz و هفت هسته‌ عملکردی Cortex-A715 و Cortex-A710 با سرعت کلاک ۲.۸ گیگاهرتز خواهد بود. ضمنا این تراشه با استفاده از فناوری ۴ نانومتری TSMC ساخته شده که کارآیی بسیار بالایی را برای آن به ارمغان آورده است. 

طبق شایعات، رده‌بالاترین مدل این سری یعنی گلکسی S23 اولترا مجهز به یک دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL سامسونگ و یک نمایشگر ۶.۸ اینچی Dynamic AMOLED  با نرخ نوسازی متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۲۰۰۰ نیت خواهد بود. همچنین انتظار ۱۲ گیگابایت رم و و ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه داخلی برای آن می‌رود. 

همچنین گفته می‌شود مدل‌های گلکسی S23 و S23 پلاس و S23 اولترا نیز به‌ترتیب مجهز به باتری‌های ۳,۹۰۰،  4,700 و ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهند بود.‌

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم سامسونگ در نهایت گوشی‌های سری گلکسی S23 را با چه مشخصات و طراحی معرفی می‌کند و عملکرد آن‌ها در دنیای واقعی چگونه خواهد بود.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید