تائید شد: رابط کاربری MIUI 14 شیائومی سبک و کم‌حجم خواهد بود - تکفارس 
تائید شد: رابط کاربری MIUI 14 شیائومی سبک و کم‌حجم خواهد بود - تکفارس 
تائید شد: رابط کاربری MIUI 14 شیائومی سبک و کم‌حجم خواهد بود - تکفارس 

تائید شد: رابط کاربری MIUI 14 شیائومی سبک و کم‌حجم خواهد بود

افشین نوری
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - 18:27
رابط کاربری MIUI 14

شیائومی رابط کاربری MIUI 13  را سال گذشته در ماه دسامبر معرفی کرد این رابط کاربری در همان رویداد معرفی سری شیائومی ۱۲ ارائه شد بنابراین گفته می‌شود که امسال نیز رابط کاربری MIUI 14 به همراه سری شیائومی ۱۳ در هفته‌های آینده معرفی خواهد شد.

امروز Jin Fan مسئول واحد MIUI شیائومی خبر از در راه بودن رابطه کاربری MIUI 14 داد و گفت که این رابط کاربری دارای قابلیت‌های جذابی خواهد بود و بهبودهای خوبی نسبت به رابط کاربری قبلی خواهد داشت. او در حساب ویبوی خود گفت که تیم او در طول یک سال گذشته به طور جدی روی رابطه کاربری جدید کار کرد‌ه‌اند.

آقای Fan اشاره‌ای به زمان دقیق معرفی این رابط کاربری نکرد، اما گفت که هدف تیم او این است که رابط کاربری MIUI 14  بسیار سبک و کم‌حجم باشد و بنابراین ‌این اظهارات نشان می‌هد که نرم‌افزار جدید شیائومی دارای تغییرات گسترده‌ای خواهد بود و احتمالا داری زبان طراحی جدیدی خواهد بود. 

در حالیکه اکثر شرکت‌های چینی تاکنون آپدیت اندروید ۱۳ را برای بسیاری از گوشی‌های خود عرضه کرده‌اند اما شیائومی فقط توانسته برای گوشی شیائومی ۱۲ پرو آن را ارائه کند. حالا باید ببینیم این شرکت چه فکرهایی در سر دارد. 

منبه: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید